57 propozycji ciast na Wielkanoc


W grudniu był post z propozycją ciast na poprzednie Święta, teraz propozycje z ciastami które doszły w międzyczasie i tymi pod te Święta. Bannera nie zdążyłam zmieć tylko. Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie :-). Miłego dnia :-)

 1. Makowiec z lekką budyniową pianką



 2. Puszysty jabłecznik z nutą cytryny


 3. Murzynek z kremem śmietankowo - cytrynowym


 4. Ciasto łaciate


5. Ciasto Świętego Jakuba


 6. Ciasto pianka cytrynowa



 7. Piernik przekładany powidłami śliwkowymi



 8. Kremówka


9. Ciasto 4 w 1


10. Ciasto Doroty 2


11. Leśny mech 


 12.Ciasto afrykańczyk


 13. Chałwowiec z brzoskwiniami 


14. Słonecznikowiec


15. Ciasto Prince Polo


16. Ciasto z wafelkami


17. Ciasto Cytrynek 


18. Zemsta teściowej 


20. Ciasto krówka 


 21. Ciasto Kubanka


22. Ciasto Rafaello 2


23. Sernik składany


 24. Kruche ciasto z jagodami i budyniowa pianką


 25. Ciasto Latte Macchiato


26. Ciasto z masą z serka mascarpone i michałkami 


27. Ciasto a'la tiramisu















































51. Keks



























































4 komentarze:

  1. Wow! Ile smacznych propozycji :-) Rewelacyjny zbiór :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za duży wybór :)
    Jabłecznik pewnie zrobię niebawem, a i na sernik mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaki piękny zbiór! Upatrzyłam już kilka pozycji, które bardzo mnie zainteresowały. Jest w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnorodności, słodkości i pyszności. Jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger