"Tanie gotowanie" 70 najlepszych przepisów



Hej :)) dzisiaj z książką, bo bardzo ciężki tydzień mam nadzieję, że za mną i kolejne będą lżejsze. Nic na bloga nie zrobiłam, czasu brak niestety i sił przede wszystkim. Co sobie zaplanowałam, to wszystko poukładało się odwrotnie. No i po raz kolejny się przekonuję, że nie warto planować niczego dosłownie. 

Teraz o książce. Kolejna fajna propozycja, która zawiera 70 przepisów na tanie, łatwe w wykonaniu i smaczne dania. Produkty użyte do dań są ogólnodostępne, nie są wyszukane, znajdziemy je wszędzie. Przepisy opatrzone są zdjęciami, wyglądają na bardzo smaczne. 


Dla fanów pierogów są leniwe z frużeliną , kilka przepisów na kluski i kluseczki, knedelki i kopytka :))


Dla tych co lubią zupy, oczywiście są tez i one :)


W książce znajdziemy też przepisy na różne omlety, dania z warzywami, różne placuszki i dania bezglutenowe.


No i nie można zapomnieć o mężczyznach, którzy lubią mięsko (może nie wszyscy), ale lubią :)) Znajdą tutaj przepisy na dania z udziałem mięsa : golonka maggi, chłopskie jadło, karkówka w ketchupie, kaszanka z warzywami itd.


Myślę, że znajdzie w niej każdy coś dla siebie :) 

Za książkę dziękuję: Wydawnictwu Burda

22 komentarze:

  1. Książka w sam dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już widzę, że mnie ta książka zaciekawi, bo spodobał mi się pomysł na mielone z oscypkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. planować warto, warto też i marzyć :) A to, ze nie zawsze wszystko idzie po naszej myśli? To tylko powinna być motywacja do dalszego działania, i wiedzy, że właśnie zaplanować to zrobić :)
    Nie wszystko na tip top! :)

    książka widzę ma świetne ilustracje, bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa książka, muszę na nią zerknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka książka bardzo by mi się przydała:) Omlet wygląda bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o, taką książkę warto mieć:) to teraz czekam co z niej wyczarujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie skusiłabym się na te mielone z oscypkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Minął czas zachłyśnięcia się wielkim światem i przybyłymi z niego potrawami. Wracamy do prostoty i rodzimych produktów i to jest bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te leniwe z frużeliną i omlet z warzywami! Książka zapowiada się ciekawie - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam taką :-) jest naprawdę świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepisy na omlety chętnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już słyszałam o tej książce. Chętnie jej się przyjrzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcę taką, wszak się teraz kulinarnie rozwijam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już na drugim blogu widzę tę książkę, muszę się koniecznie za nią rozejrzeć. Przepisy wyglądają na ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna książka, takie tradycyjne, zwykłe dania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rzeczywiście - dla każdego coś dobrego, fajnie, że książka zawiera tak różnorodne przepisy. I duży plus za znajdujące się w niej zdjęcia :)


    Prosto z piekarnika (klik!)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze z przyjemnością oglądam książki kucharskie, więc i takie posty jak ten bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie dania wyglądają bardzo apetycznie :) Lubię takie przepisy, które można przygotować z łatwo dostępnych składników.

    OdpowiedzUsuń
  20. musi byc pyszne :)

    zapraszam http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli tanie, to pewnie i proste :) lubię takie dania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger