Prezent na Dzień Kobiet



Dzień dobry :-) Niedługo marzec i Dzień Kobiet :-) Jeśli nie macie pomysłu na prezent a szukacie czegoś oryginalnego, to mam dla Was kilka propozycji :-) 

Zapraszam do obejrzenia oferty sklepu internetowego Mygift DNA Personalizowane  Prezenty, gdzie znajdziemy oryginalne prezenty na różne okazje. Wyjątkowe upominki stworzone z myślą o osobie, którą chcemy obdarować. Możemy wybrać coś z grawerem, haftem lub nadrukiem. W ofercie znajdziemy kubki, poduszki, koce, różnego rodzaju drewniane wyroby, metalowe, szklane i ze srebra. Są tutaj propozycje dla pań, panów, dzieci, na Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca, urodziny, imieniny, rocznice i wiele innych okazji. Do każdego zamówienia możemy otrzymać niepowtarzalną, spersonalizowaną kartkę z życzeniami spośród 100 propozycji, które są w ofercie sklepu. 

Sklep cały czas poszerza swój asortyment, więc zachęcam do zaglądania do zakładki "Nowości", gdzie znajdziemy najnowsze propozycje na prezent. Jeśli jesteście zainteresowani produktami w promocyjnych cenach to zajrzyjcie do zakładki "Promocje", gdzie co tydzień jest nowa oferta promocyjna. Oprócz tego mamy zakładkę "Bestsellery" z najchętniej kupowanymi produktami, "Okazje" i tutaj mamy propozycje dobrane pod daną okazję :-) Jest też zakładka "Prezent dla..."


Ja zamówiłam poduszkę dla mojej córci, dla syna koc, dla męża i siebie cudne kubeczki z małymi dinozaurami i dla siebie kubek termiczny na kawusię :-) Podczas składania zamówienia musiałam wpisać imiona, które chcę umieścić na zamówionych prezentach. Cały proces zamawiania towaru i personalizacji jest bardzo prosty i szybki. Moje zamówienie zostało szybciutko zrealizowane. Towar dotarł bardzo dobrze zakapowany. Wszystko wygląda super, każdy zachwycony swoim prezentem :-)


Jeśli szukacie ciekawych prezentów na zbliżający się Dzień Kobiet i nie tylko, to zapraszam do przejrzenia oferty sklepu. Jest w czym wybierać, każdy zamówiony towar jest dobrego gatunku i wygląda naprawdę super :-) Zamówienia są szybko realizowane. Możemy wybrać opcję zapakowania zamówionego towaru na prezent. Polecam, my na pewno jeszcze skorzystamy z oferty :-)



16 komentarzy:

  1. Myślę, że każdy prezent personalizowany jest wyjątkowy, więc super, że można było wpisywać imiona:)) Wszystkie rzeczy są świetne! Kubeczki mega urocze, a termos to zawsze przydatny prezent.. :))

    Nowy filmik na kanale- zapraszam:>

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubkiem termicznym bym nie ogardziła <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje! Lubię ten sklep, mają naprawdę pomysłowe prezenty:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy wybrałaś :). Czy ja dobrze widzę, ta poduszka jest cekinowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podusia jest cekinowa. Druga strona złota. Cudna jest :-)

      Usuń
  5. Ale piękne :) u mnie akurat dzień kobiet łączy się praktycznie z dniem moich urodzin. Pierwsze 8, urodziny 6. Już mam wybrany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zazwyczaj dostaje kwiatki - to mi wystarczy :).
    Ale, na inne okazję, jak znalazł. Zaraz zerknę ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę na prezent dostać coś, co zawsze chciałam, niekoniecznie jakiś kolejny gadżet - typu kubek ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspiracje na dzień kobiet znajdziesz również na naszej stronie. Zapraszamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe propozycje na różne okazje i święta zamawiam na foto4u :) Możecie zamówić personalizowane upominki takiej jak : puzzle, kubki, koszulki, kalendarze oraz inne gadżety.

    Super kubki :) Ps. mogłabym takie przygarnąć do swojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger