Naleśniki z serem i owocami



Dzień dobry :-) Mieliśmy już straszną ochotę na naleśniki takie z jagodami i borówkami. To ulubione owoce mojej córy. Po szczepieniu, za to, że była bardzo dzielna z chęcią razem z nią przygotowałyśmy te pyszności. Co prawda ona stoi i nabiera mi ciasto do chochelki, ale pomocnika mam ;-) Myła też ze mną owoce. Ostatnio bardzo przypadło nam do gustu połączenie serka naturalnego typu President z mlekiem i erytolem lub syropem klonowym. Do tego owoce i mamy pyszny obiadek w tym przypadku ;-) Ja nigdy ciasta naleśnikowego nie słodzę, bo przeważnie dodatki są słodkie, więc po co. Polecam i miłego dnia Wam życzę :-)

Składniki na 10-12 naleśników:

  • 2,5 szklanki mąki pszennej (jak by ciasto było za rzadkie to ciut więcej)
  • 2 jajka
  • 1 szklanka wody (dodaję na oko)
  • 2 szklanki mleka 2%


Farsz:

  • 400 g serka typu President naturalnego
  • 1/2 szklanki mleka 2%
  • 1-2 łyżki syropu klonowego lub erytrolu
  • owoce u mnie maliny i borówka amerykańska
  • polewa czekoladowa


1. Do misy miksera wlewam mleko, wodę i wbijam jajka. Miksuję do połączenia się składników. Teraz stopniowo dodaję mąkę tak aby ciasto miało odpowiednią konsystencję. Na patelni rozgrzewam odrobinkę oleju rzepakowego i smażę naleśniki. 
2. Do miseczki przekładam serek, dodaję mleko i syrop lub erytrol, mieszam aż składniki się połączą. Serek nie będzie już gęsty, tylko bardziej kremowy i lekki. Jeśli chcemy bardziej słodki to możemy dosłodzić.
3. Owoce myję. Pamiętajmy, żeby naleśniki trochę przestudzić, bo jak na gorące nałożymy serek to zmieni konsystencję. Na środek naleśnika nakładamy wzdłuż serek, na niego dajemy owoce i zawijamy. Na wierzch dajemy polewę czekoladową i owoce. Smacznego :-)






19 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo smakowicie :) Uwielbiam naleśniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks very delicious. Thank you for sharing recipe.

    New Post - http://www.exclusivebeautydiary.com/2019/07/1st-anniversary-of-exclusive-beauty_9.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam, najbardziej właśnie z borówkami, a tak dawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. smakowicie wyglądają :) ser zamienię tylko na jogurt i mogę jeść (prawie bez ograniczeń) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam naleśniki i mogłabym je jeść codziennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodko, przesmacznie- przecudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam naleśniki. Szczególnie z owocami. Ja tam samo jak Ty nie dodaje cukru do ciasta :D

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie naleśniki;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale się prezentują i bardzo apetycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdecydowanie najlepszy letni obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze 2 lata naleśników nie jadłam, ale moja córa uwielbia - w wersji z czekolada..

    OdpowiedzUsuń
  12. Proste i smaczne naleśniki, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię naleśniki, zwłaszcza na weekendowe śniadanie. Teraz jako dodatek można poszaleć z sezonowymi owocami. Tak pięknie podałeś, że stają się jeszcze bardziej apetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam naleśniki, ale to danie "zakazane" dla mnie, bo mąka pszenna mi nie służy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger