"Delicje i łakocie" Paulina Krajewska - recenzja



Witajcie :-) U Was też tak pada dziś ? W Rzeszowie od rana, ale to dobrze, bo ja tych upałów miałam dość. Już bardzo zmęczona nimi jestem. 

Takiej książki mam dla Was dzisiaj recenzję :-) Książka pełna słodkości, pysznych kolorowych deserów jest tutaj mnóstwo :-) Taka propozycja dla prawdziwych łasuchów :-). Ja tez lubię robić różne słodkości, może nawet bardziej robić niż jeść, ale uważam, że takie zrobione w domu są o wiele zdrowsze niż te ze sklepu. 
Autorka książki Paulina Krajewska prowadzi bloga Just My Delicious, wiec o słodkościach wie dużo :-)

Książka podzielona jest na trzy części - małe łakocie, większe łakocie i łakocie do picia.
Małe łakocie to batony kokosowe, owsiane, energetyczne, marcepan, trufle, kremy, desery, lody, lizaki, musy, pralinki, sosy i inne. Jest ich dużo, wszystkie smakowite, aż ślinka cieknie na sam widok. Znajdziemy tutaj też bardzo ciekawe przepisy na lody z zielonej herbaty, pieczone kulki z batatów, honeycomb, czyli plastry miodu. Oprócz przepisów w tradycyjnej nie odchudzonej wersji znajdziemy tutaj też propozycj przepisów w wersji light :-)

Większe słodkości to przepisy na banany w cieście naleśnikowym, zapiekane z czekoladą, blok czekoladowy, domową chałwę, tiramisu, szarlotkę w jabłku z pszczółkami, desery czy pieczony kajmak. 

Łakocie do picia to biła czekolada z malinami na gorąco, bubble tea, grzaniec bezalkoholowy, smoothie jagodowe, likier karmelowy itd. 

Wszystkie przepisy dokładnie opisane krok po kroku. Z przyrządzeniem na pewno każdy sobie poradzi. Dodatkowo każdy przepis zwiera piękne zdjęcie. Składniki są ogólnodostępne, więc nie będzie problemu ze znalezieniem ich w sklepie :-). Tak jak pisałam wyżej oprócz tradycyjnej wersji znajdziemy też podpowiedź jak dany przepis zrobimy w wersji light. Do każdego mamy też dodane sugestie autorki, które ułatwią nam pracę. 









Tytuł: "Delicje i łakocie"
Autor: Paulina Krajewska
Okładka: twarda
Stron: 272
Cena okładkowa: 44,90
Wydawnictwo: Helion

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger