Naleśniki z bitą śmietaną, cynamonem, borówkami i ananasem



Hej :) Taką miałam ochotę na naleśniki, że hej ;). Dawno nie było, a teraz sezon na moje ukochane borówki, panowie chcieli bitą śmietanę i tak dogodziłam wszystkim, zrobiłam z bitą śmietaną, ode mnie cynamon do niej, borówki i ananas. Pyszne było, daaaaawno tak nie jedliśmy. Życzę Wam udanego weekendu, ja z rodzinką na kilka dni wybywam w Bieszczady trochę odsapnąć mam nadzieję, choć nie wiem, czy dzieciaczki na to pozwolą ;)).

Do nalesników jak i innych dań, czy deserów na słodko, polecam wino Monte Santi Blackberry, pyszne, aksamitne, kremowo - słodkie, mniam :-))))

Przepis na naleśniki - tutaj (klik)

Farsz:

  • 350 ml śmietany 30%
  • 1 łyżka cukru pudru
  • cynamon
  • borówka amerykańska
  • ananas


Składniki na naleśniki miksujemy, smażymy naleśniki. Śmietanę ubijamy, na końcu dodajemy cukier puder i cynamon, mieszamy. Na całości naleśnika rozkładamy śmietanę , na śmietanę borówki, ananasa i zawijamy :)





15 komentarzy:

  1. Ale świetne musi być to nadzienie, mniam ....
    Naleśniki pierwsza klasa :) Pychotka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naleśniki z bitą śmietaną zjem zawsze! I też uwielbiam borówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne, ale jakie kaloryczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentują się bardzo kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wczoraj jadłam wytrawne, na słodkie też zawsze chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a wino? :) jest na zdjęciu a w przepisie nie ;) ciekawe połączenie borówki i ananasa

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam, zrezygnowałabym jedynie z bitej śmietany ale resztę pochłonęłabym z przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam naleśniki na słodko. I ta borówka amerykańska - coś pysznego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam naleśniki, a z takimi dodatkami to bajka ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger