Gryzzzli twins słodkie miśki w nowej odsłonie od Vobro

 


O tych pysznych miśkach pisałam już na blogu kilka razy. Do tej pory można je było kupić na w formie pojedynczej pralinki pakowanej na luz lub w opakowaniu konfekcyjnym. Tym razem marka Vobro przygotowała nową opcję zakupową, a mianowicie w formie batonika, który zawiera w środku dwie pralinki. Te pyszne misie w formie batonika noszą nazwę Gryzzzli Twins (czyli bliźniaki). 

Gryzzzli Twins to idealne rozwiązanie dla prawdziwych fanów słodkości, a miśki gwarantuję Wam, że przypadną do gustu nie tylko dzieciom, ale i dorosłym, bo smakują wyśmienicie. Ja po jednym mam ochotę na kolejnego, więc bliźniaki, to również dla mnie idealne rozwiązanie :-)


Przypomnę Wam tylko, że te cudne niedźwiadki są w mlecznej czekoladzie, a w środku znajdziemy nadzienie mleczne z chrupiącymi ziarenkami ryżu. Uważam, że nowe opakowanie jest naprawdę świetne, bo na jednym miśku ciężko zaprzestać. Jeśli nie znacie jeszcze tych smakowitych niedźwiadków, to skosztujcie koniecznie :-)




Wpis powstał w ramach współpracy reklamowej z marką Vobro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger