Moje zakupy internetowe w sklepie Bee.pl - Dlaczego lubię ten sklep?

 


 Bardzo lubię zakupy przez Internet. Oszczędzam przez to czas, mogę się podczas robienia ich skupić i jest to po prostu dla mnie komfort. Nie kupuję w taki sposób wszystkiego, bo są rzeczy, które muszę zobaczyć, dotknąć czy przymierzyć. Mimo tego, zakupy internetowe robię dość często. Bardzo to polubiłam. Jeśli chodzi o sklep bee.pl, to zakupy u nich robiłam już kilka razy i na pewno będę je robiła dalej. 

Sklep ma szeroki asortyment, bo oprócz produktów spożywczych, gdzie znajdziemy takie kategorie jak: zdrowa żywność, kuchnie świata, strefę kawosza, napoje roślinne, bez glutenu i żywność bio, możemy kupić też zabawki, książki, kosmetyki naturalne, bezpieczne środki czystości, rzeczy dla kotów i psów, czy do ogrodu, a to nie wszystko. Wiele produktów można zamówić w promocyjnych cenach. 


Co zamówiłam tym razem? Oczywiście produkty marki Inna Bajka, które po prostu uwielbiam za smak i bardzo dobry skład. W sklepie bee.pl wybór produktów tej marki jest naprawdę duży. 


Kolejne produkty, które goszczą u nas od dawna są miody z pasieki rodziny Sadowskich.  Przeważnie zamawiam je bezpośrednio od producenta, ale z racji tego, że znalazłam je w sklepie zamówiłam tutaj. Tym razem postanowiliśmy wypróbować miód z pomarańczą i goździkami oraz miód z cytryną. Produkty te są doskonałej jakości i mogę je Wam jak najbardziej polecić :-)


Zamówiłam też pulpę z mango, naszło mnie na ciasto lub serniczek w takim smaku. Jeszcze nie wiem dokładnie jakie, ale mango bardzo lubię. Pastę do kanapek Wa żywo na pieczywo kupujemy zawsze, a smak nasz ulubiony. 



Nie obyło się też bez czegoś dla dzieci. Ciacho kawowe Xawery miodowy było dla nas, a dzieci wybrały ciacho borówka + żurawina. Ciasteczka są bez dodatku cukru z wysoką zawartością błonnika. Zdrowe i smaczne :-) Zniknęły od razu jak tylko rozpakowałam zakupy. 

Oprócz tego zamówiłam zakwas z buraka, który lubię, oraz batony proteinowe dla moich sportowców. 



Zakupy uważam za bardzo udane. Towar był bardzo dobrze zapakowany i zabezpieczony. Wszystko przyszło w stanie idealnym. Tym razem towar zamówiłam do paczkomatu, bo wiedziałam, że nie będzie mnie w domu. Sklep oferuje różne formy dostawy, więc każdy może wybrać odpowiednią dla siebie. Zamówienia realizowane są szybko, co jest też czasem dla mnie ważne, jak zapomnę, że miałam coś zamówić, co się już kończy. 

Jeśli szukacie sprawdzonego miejsca w którym możecie zrobić zakupy nie tylko spożywcze, ale też z innych kategorii, to zachęcam do odwiedzenia sklepu Bee.pl



3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe produkty wybrałaś, same pyszności :D Ja sklep Bee.pl dobrze znam i z tej strony żywności i kosmetycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego sklepu, ale widzę że produkty ciekawe, więc można coś zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio sam się zainteresowałem takim rozwiązaniem, ponieważ jest bardzo wygodne, z całą pewnością przetestuję ten sklep :D A w dodatku widzę, że produkty zdrowe, co wiąże się z moim sportowym trybem życia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger