"Szybko, prosto, wegańsko. 5 składników. 15 minut." Ida Kulawik

 


Dzień dobry :-) Kochani jeśli lubicie dania, które przygotujecie szybko, będą one proste i wegańskie to mam dla Was super książkę w której właśnie takie przepisy znajdziecie. 

Jak pokazuje nam autorka Ida Kulawik dieta wegańska wcale nie wymaga dużo czasu. Składniki też nie są żadnym problemem. Okazuje się, że kuchnia wegańska może być szybka i prosta. Autorka prowadzi bloga Veganbanda.pl, a weganizm to jej filozofia, którą stara się kierować w życiu. W książce prezentuje nam proste przepisy z maksymalnie 5 składników, których czas przygotowania wyniesie maksymalnie 15 minut. 

Znajdziemy tutaj przepisy na śniadania, sałatki, zupy, dania główne, na coś słodkiego oraz na kolacje. Wszystkie przepisy są opatrzone zdjęciami gotowej potrawy. Większość z 3 - 4 składników, niektóre z 5. potrawy są apetyczne, a przepisy rzeczywiście proste. Moje dzieci już mi zapowiedziały, że mam im zrobić zdrowy czeko-krem, który wykonamy z trzech składników. Ja przepisów wybrałam bardzo dużo, aż sama się zdziwiłam, że tyle. Na pewno w niedługim czasie zaprezentuję Wam kilka, jak tylko odejdą od nas te choróbska i w końcu człowiek na spokojnie będzie mógł się za cokolwiek zabrać. 

Jeśli szukacie książki z prostymi przepisami, dodatkowo takimi, które przygotujecie szybko to jak najbardziej polecam Wam tą książkę. Znajdziecie w niej wiele inspiracji na pyszne dania. Książka będzie też fajnym prezentem dla osoby, która chce spróbować przepisów wegańskich i takiej, która już je praktykuje w swojej kuchni :-)





Tytuł: "Szybko, prosto, wegańsko. 5 składników. 15 minut."
Autor: Ida Kulawik
Okładka: twarda
Stron: 192
Cena okładkowa: 69,90 zł.
Wydawnictwo: Studio Koloru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger