Rogaliki z ciasta francuskiego z pesto, szynką parmeńską i mozzarellą

 


Dzień dobry :-) Tym razem nie słodkości, ale szybkie przekąski na wytrawnie. Ciasto francuskie z pesto z bazylii, do tego szynka parmeńska, mozzarella i ja dałam kukurydzę, bo musiałam już wykorzystać. Rogaliki pyszne, polecam i życzę wszystkim miłej środy :-)

Składniki:

  • 2 opakowania ciasta francuskiego
  • 1 - 2 opakowania szynki parmeńskiej
  • 1 słoiczek pesto z bazylii 
  • starta mozzarella
  • kukurydza (niekoniecznie)
  • 1 jajko
  • sezam do posypania rogalików

1. Ciasto dzielimy najpierw na prostokąty u mnie sześć, potem te prostokąty na trójkąty. Na każdym rozsmarowujemy pesto.
2. Szybkę przekrawamy na pół w pionie i nakładamy na szerszą część. Na koniec szerszej części nakładamy kukurydzę i startą mozzarelle. Zawijamy rogalika. 
3. Piekarnik nagrzewamy do 200 stopni (termoobieg). Rogaliki układamy na blaszce wyłożonej papierem. Pamiętajmy o odstępach. Mnie spokojnie zmieściło się na blaszkę dwanaście. 
4. Jako roztrzepujemy widelcem i za pomocą pędzelka smarujemy rogaliki. Wierzch posypujemy sezamem. 
5. Pieczemy około 20 - 25 minut. Do zarumienienia się. Studzimy na kratce. Smacznego :-)










14 komentarzy:

  1. fajna przekąska na wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem, wyglądają pysznie ☺️.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna przekąska na imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne muszą być te rogaliki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są takie rogaliki, zresztą ja lubię dania, które można dowolnie modyfikować według tego, co akurat jest w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pychotka :) Uwielbiam wypieki na bazie ciasta francuskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ciasto francuskie wykorzystywać w mojej kuchni. Świetne rogaliki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna propozycja, smaczna i szybka do przygotowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. These look very delicious. I would like to try them through screen. Thank you for sharing recipe. I created a Youtube channel and it would mean a lot to me if you subscribe. Thank you!

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/12/elemis-gentle-rose-exfoliator.html
    YouTube - Le Parfum de Marija - https://www.youtube.com/watch?v=MBKymp0I0HU

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealna przekąska na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger