Tagliatelle z kurczakiem, pomidorami, oliwkami i rukolą

 

Dzień dobry :-) W końcu przestało trochę padać i robi się ładnie. Niby tylko dwa dni deszczu, ale u nas padało konkretnie. Na poprawę humoru wszyscy wczoraj chcieli makaron. Wymyśliłam więc taki z kurczakiem, oliwkami czarnymi, które uwielbia moja córka (ma to po mnie ;-)), suszonymi pomidorami i świeżymi. Do tego śmietanka 30% i nowa przyprawa Knorr włoska grubo mielona do drobiu i makaronów. Danie wyszło pyszne, lekko pikantne, smakowało wszystkim. Polecam i miłego piątku Wam życzę :-)

Składniki na 4 porcje:

  • 400 g makaronu tagliatelle
  • 2 większe filety z kurczaka
  • przyprawa włoska grubo mielona Knorr
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 czerwona cebula
  • 15 czarnych oliwek
  • 8 suszonych pomidorów
  • świeża rukola
  • pomidorki papryczkowe
  • 1/3 szklanki śmietanki 30%

1, Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. Na patelni rozgrzewamy 2 łyżki oliwy z oliwek. Cebulę obieramy i kroimy w kosteczkę, wrzucamy na patelnię. 
2. Kurczaka kroimy w większą kostkę, dorzucamy do cebuli, dodajemy przepuszczony przez praskę czosnek i przyprawa włoska grubo mielona Knorr. Ja dałam jej 2 łyżeczki, jeśli wolimy danie bardziej przyprawione i pikantniejsze to możemy dać całą. 
3. Do reszty dorzucamy pokrojone na połówki oliwki i pokrojone w paski suszone pomidory. 
4. Pod sam koniec dorzucamy ugotowany makaron i wlewamy śmietankę. Mieszamy. Przekładamy na talerze i dekorujemy pokrojonymi na połówki pomidorkami i świeżą rukolą. Smacznego :-)



Teraz słów kilka o nowych przyprawach Knorr. Są to przyprawy grubo mielone. Cechują się uniwersalnym zastosowaniem, bo możemy ich użyć zarówno do mięs, warzyw, sałatek czy owoców morza i oczywiście do makaronów. Nadają potrawom nie tylko smaku, ale mogą służyć też do dekoracji potraw. Przyprawy są w 100% z naturalnych składników i występują w pięciu wariantach:

Przyprawa Czosnkowa grubo mielona Knorr



Przyprawa Orientalna grubo mielona Knorr


Przyprawa Pikantna grubo mielona Knorr


Przyprawa Włoska grubo mielona Knorr


Przyprawa z wędzoną papryką grubo mielona Knorr





12 komentarzy:

  1. Pyszności :) wyglada bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danie wygląda bardzo apetycznie...aż ślinka cieknie !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tymi przyprawami, nie widziałam ich jeszcze nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda smakowicie! Zainteresowały mnie te przyprawy Knorra. Nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Danie prezentuje się bardzo apetycznie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ten makaron. Muszę spróbować tych nowych przypraw. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo apetycznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo lubię takie kolorowe dania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger