Praliny Hazelnut Passion - nowości od Vobro

 


Dzień dobry :-) Praliny Vobro chyba większość z Was zna. Tym razem chciałam Wam pokazać nowość czyli Hazelnut Passion :-)

Hazelnut Passion to orzech laskowy zamknięty w orzechowym nadzieniu oraz czekoladowej otoczce z mlecznej czekolady. 

Opakowanie jest bardzo eleganckie i w pięknych kolorach zieleni. Nawiązuje do linii Cherry Passion. W środku opakowania o gramaturze 126 g znajdziemy 9 oddzielnie owiniętych pralinek. Pudełko jest niezafoliowane, a wynika to z nowego sposobu jego zamykania. Pudełko posiada zamknięcie - perforację. Dodatkowym zabezpieczeniem jest wewnętrzna wkładka do wyrwania dzięki perforacji. widoczną na zdjęciu :-)


Uwielbiam orzechy laskowe, a pralinki z nimi w roli głównej są po prostu pyszne. Dla mnie jest to połączenie idealne. Czekoladki smakowały nie tylko mnie, ale też i domownikom. Będą na pewno miłym pomysłem na upominek. Można oczywiście kupić dla siebie i poprawić sobie humor. Czasem warto nie myśleć o kaloriach i uprzyjemnić sobie chwilę taka pyszną pralinką :-) Satysfakcja gwarantowana :-)




4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger