Słodkie propozycje na Dzień Chłopaka od Chocollisimo



Dzień dobry :-) Już mamy wrzesień a jak wiemy w tym miesiącu jest Dzień Chłopaka. Na tę okazję ja dla moich dwóch zamówiłam słodkie upominki od Chocolissimo.pl :-) 

Dla syna zamówiłam Czekoladowe Narzędzia 


Zestaw zawiera pięć precyzyjnie wykonanych figurek. Znajdziemy tutaj młotek, śrubokręt, kombinerki, klucz płaski i nastawy. Narzędzia wykonane są z czekolady mlecznej i deserowej. Zestaw prezentuje się naprawdę super i zachwyci niejednego majsterkowicza. Syn lubi takie sprawy i czekoladę więc myślę, że z zestawu będzie bardzo zadowolony :-)


Oprócz narzędzi z racji tego, że dużo przesiaduje na swoim telefonie mimo zakazów, to zamówiłam dla niego czekoladowy smartphone. Tamten zabiorę i schowam, a dostanie taki słodki :-)


Choco phone wykonany jest z najwyższej jakości czekolady mlecznej. Zapakowany jest w stylizowanym, białym kartoniku. Wygląda jak prawdziwy telefon. Ma kolorowe ikonki. Będzie idealnym prezentem dla wielbicieli gadżetów :-)


Mąż zostanie obdarowany pralinkami Postcard Midi srebrny 


Mąż lubi różne smaki czekoladek, tutaj ma do wyboru piętnaście w różnych smakach i kształtach. Pralinki zostały wykonane z najwyższej jakości czekolady mlecznej i deserowej. Są pięknie zapakowane, idealne na prezent. W środku znajdziemy informację o tym w jakich smakach pralinki znajdziemy w opakowaniu. 


Upominki możemy zamówić na stronie chocolissimo, a firma dostarczy upominek kurierem wprost do adresata. Wszystkie słodkie upominki jakie znajdziemy na stronie sklepu są oryginalne i bardzo ciekawe. Mogą być personalizowane i są cudnie zapakowane. 

Oferta jest spora, bo znajdziemy tu słodkie prezenty na każdą okazję. Począwszy od Walentynek, Dnia Kobiet, Dnia Chłopaka,  Dnia Dziecka, znajdziemy propozycje na imieniny, urodziny, ślub, na mikołajki, komunię, Dzień Nauczyciela, święta i wiele innych, po te bardziej wyszukane.

Oferowane produkty są najwyższej jakości, zawierają najlepsze i najciekawsze smakowo produkty.Jeśli więc szukacie oryginalnych i słodkich pomysłów na prezent na Dzień Chłopaka i nie tylko, to polecam Wam ten sklep :-) 



18 komentarzy:

  1. To jest niesamowite,jakie cuda 😮🙂🙂 super, pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam kiedyś całe stoisko z tymi czekoladowymi narzędziami. Ładnie się prezentowały :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam czekoladowe narzędzia od nich. Mojemu mężowi bardzo smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planach kupić mojemu coś z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne narzędzia, myślałam, że ten smartphone jest prawdziwy:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale prześliczne słodkości. Przede wszystkim jednak bardzo pomysłowe prezenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialne pomysłu. Całkiem zapomniałam, ze zbliża się dzień chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, zupełnie zapomniałam, że dzień chłopaka jest we wrześniu Na szczęście jest jeszcze trochę czasu żeby złożyć zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności :) Uwielbiam takie czekoladowe pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś kiedyś zamawiałam te cze4koladki! one są przepyszne <3 więc i na prezent świetna sprawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow :D Jestem pod wrażeniem tych czekolad. Choco phone wygrywa :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te narzędzia są bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  13. Te czekoladki są genialne! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha, fajny ten smartphone - sama z przyjemnością bym taki przyjęła;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż krzyknęłam: ooo! Bo zapomniałam całkowicie, że jst coś takiego, jak dzień chłopaka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fountains Party23 stycznia 2021 19:23

    Prezenty z czekolady zawsze trafne :) mało kto nie lubi tej słodkości ;D. Można powiedzieć, że jest to idealny Pomysł na prezent urodzinowy chłopaka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger