Pomysły na prezent dla Mamy z Chocolissimo




Dzień dobry :-) Dzień Mamy zbliża się wielkimi krokami. W tym roku będzie chyba ciut inny niż zawsze, dlatego też o prezentach trzeba pomyśleć wcześniej. Idealne na tą okazję będą słodkości od chocolissimo.pl . Oczywiście upominek firma dostarczy kurierem wprost do adresata. Wszystkie słodkie upominki jakie znajdziemy na stronie sklepu są oryginalne i bardzo ciekawe. Mogą być personalizowane i są cudnie zapakowane.

Oferta jest spora, bo znajdziemy tu słodkie prezenty na każdą okazję. Począwszy od Walentynek, Dnia Kobiet, Dnia Chłopaka,  Dnia Dziecka, znajdziemy propozycje na imieniny, urodziny, ślub, na mikołajki, komunię, Dzień Nauczyciela, święta i wiele innych, po te bardziej wyszukane takie jak Dzień Teściowej :-)

Firma oferuje ponad wiele smaków ręcznie robionych pralinek, czekolady do picia w różnych formach, wylewane tafle czekoladowe, które łączą w sobie smaki i zapachy, trufle, owoce w czekoladzie i wiele innych pyszności. Na rynku polskim działają od 2004 roku. Oferowane produkty są najwyższej jakości, zawierają najlepsze i najciekawsze smakowo produkty.

Na Dzień Mamy wybrałam Czekoladowe serca Ruby z rabarbarem. Jest to serce z czekoladowej odmiany czekolady ruby, która jest świeżo wylewana, rozpływająca się w ustach z dodatkiem rabarbaru oraz cukrowych serduszek. Prezentuje się super :-)



Wybrałam jeszcze American Cupcakes, czyli małe pralinki w kształcie słynnych amerykańskich babeczek. Każda w innym smaku, który dobierany jest spośród dostępnych: karmelowe, owoce leśne, migdałowe, malinowe, cytrynowe, mokka-cappucino, truskawkowe i czekoladowe. 



Dla córki wzięłam czekoladowego kotka, który jest w formie lizaka i wykonany jest z czekolady białej, mlecznej i deserowej. Jest zachwycona.


Dla syna zestaw czekoladowych samolotów, który składa się z pięciu czekoladowych figurek wykonanych z czekolady mlecznej. W opakowaniu jest cztery modele samolotów i jedna figurka będąca odwzorowaniem legendarnego śmigłowca, który zapoczątkował podniebne podróże. Takich zestawów dla koneserów mamy w sklepie więcej. Znajdziemy też coś dla miłośników samochodów, gier, piłki nożnej, muzyki, pizzy, ogrodnictwa czy koni. Jest też czekolada w kształcie pantofelka, pilota do telewizora, smartfona czy butelki szampana.



Ciekawa smaku wzięłam też różową czekoladę z solonymi, prażonymi pistacjami, które uwielbiam. Kolor czekolady jest niespotykany i byłam bardzo ciekawa jej smaku, oraz połączenia z pistacjami. W sklepie do wyboru mamy różne, bardzo ciekawe połączenia smakowe jeśli chodzi o tą czekoladę.



Jestem bardzo zadowolona z zakupu. Wszystko jest super zapakowane, pyszne, najwyższej jakości i oryginalne. Powiem Wam, że miałam problem z wyborem, bo podobało mi się tu wszystko, a jak człowiek patrzy na takie pyszności to najchętniej oczami zjadł by wszystko :-) Wybór jest szeroki i każdy znajdzie na pewno wyjątkowy i oryginalny prezent dla bliskiej osoby.

Jeśli więc szukacie ciekawego pomysłu na prezent z okazji Dnia Mamy, to zapraszam do zajrzenia do zakładki Prezenty na Dzień Matki



19 komentarzy:

  1. Te rzeczy wyglądają cudownie. Moja mama średnio przepada za słodyczami, dlatego myślę, że ta opcja odpada. Natomiast dla łakomczuszków jak najbardziej:-)
    Pozdrawiam

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki super pomysł, zwłaszcza dla mam które kochaja słodkości.
    cieplutko pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm wygląda cudownie i pysznie :D Genialny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają pięknie :) to na pewno dobry pomysł na prezent jeśli Mama lubi słodycze. No ale... kto ich nie lubi? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah a moja mama na wiecznej diecie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Są tak piękne, że aż szkoda je jeśc ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kotek by się spodobał mojej mamie, bo uwielbia koty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne patenty na wyjątkowe prezenty! Całe szczęście, że branża spożywcza wpadła na pomysł wprowadzenia nie tylko innowacyjnych połączeń smakowych, ale i oryginalnych opakowań dla wyrobów czekoladowych. Słodycze to jedne z najczęściej kupowanych podarków, które zawsze się sprawdzają. Niemniej jednak warto uhonorować ukochaną osobę wręczając jej coś bardziej niepowtarzalnego. Dzięki takim propozycjom jest to na wyciągnięcie ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw samolotów ucieszy niejednego pasjonata lotnictwa. Zaś czekolada w kształcie serca wzruszy każdego nawet największego twardziela. Ja również uwielbiam prezentować słodycze bliskim, staram się różnorodnie komponować podarunek dlatego też często wybieram kosz prezentowy, który zawiera nie tylko czekoladki, ale również powidła, przysmaki na słono. I muszę przyznać, że po prostu bardzo efektowny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tego artykułu naprawdę bardzo dużo się dowiedziałem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Autor w formie. Dzięki za kolejny przydatny wpis :-) Muszę dodać, że Mawi https://www.mawi-poland.pl/ – to witryny chłodnicze, na które warto postawić. Współpracujemy już prawie cztery lata i jak na razie wszystko gra, włącznie z serwisowaniem!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie dla mnie prezenty odgrywają od zawsze bardzo dużą rolę i chcę jeszcze powiedzieć, że także całkiem niedawno szukałam śmiesznych prezentów na parapetówkę. W każdym razie bez problemów możemy je znaleźć w sklepie https://zamowprezent.pl/prezenty-na-parapetowke/tekstylia i wiem, że to jest bardzo dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger