Kiedy piekarnik do zabudowy to dobre rozwiązanie?




Kiedy piekarnik do zabudowy to dobre rozwiązanie?

Choć zdarzają się takie przypadki, to jednak trudno wyobrazić sobie w pełni wyposażoną kuchnię bez piekarnika. To jeden z najbardziej podstawowych sprzętów, z których ludzkość korzysta od tysięcy lat. Oczywiście prymitywne piece ewoluowały w kierunku supernowoczesnych i użytecznych sprzętów, ale wciąż pełnią podobne funkcje. Dziś raczej, wyposażając swoją kuchnię, zastanawiamy się nad tym, czy wybrać wersję pod zabudowę, czy wolnostojącą. Każde z tych rozwiązań ma sporo zalet, dlatego kluczową kwestią jest zdecydowanie, na jakich cechach najbardziej nam zależy. Warto też sprawdzić, jakie udogodnienia proponują producenci np. Samsung. Piekarnik do zabudowy w ich wykonaniu odpowiada potrzebom współczesnej, zabieganej rodziny.

Czym się wyróżnia dobrej jakości piekarnik do zabudowy?

Takie urządzenia przeważnie są nieco droższe niż te wolnostojące czy te w postaci kuchenki. Jest to jednak świetne rozwiązanie do wszystkich kuchni, w których mamy do czynienia z mocno ograniczonym miejscem. Może się wydawać, że nie robi to większej różnicy – tak czy inaczej, trzeba gdzieś upchnąć taki sprzęt, nawet kosztem miejsca w szafkach. Z pomocą wychodzi Samsung – piekarnik do zabudowy daje bowiem możliwość przemyślenia, w którym miejscu kuchni go umieścić, by korzystanie z niego było ergonomiczne. Zastosowanie sprzętów pod zabudowę jest też dobrym pomysłem wszędzie tam, gdzie stawiamy na trwałe rozwiązania, które mają nam skutecznie służyć przez wiele lat. Plusem jest także okazja do umieszczenia piekarnika w tzw. słupku. Na przykład wraz z mikrofalówką (lub bez niej, ponieważ niektóre piekarniki mają też funkcję podgrzewania). Dzięki temu nie trzeba schylać się, ponieważ piekarnik znajduje się na wysokości naszego wzroku. Ma to też przełożenie na kwestie bezpieczeństwa w domu. Wyżej umieszczony piekarnik to mniejsze ryzyko, że nasze dziecko do niego sięgnie.

Samsung – piekarnik do zabudowy i jego funkcje

Bez względu na to, czy mówimy o takich do zabudowy, czy wolnostojących, dobrze będzie pamiętać o wyborze wysokiej klasy energetycznej. Jeśli często pieczemy, to może przełożyć się na realne oszczędności. Ciekawe rozwiązania proponuje Samsung. Piekarnik do zabudowy z funkcją Dual Cook to propozycja dla tych, którzy dużo pieką i nie mają czasu na wstawienie osobno ciasta, a później jeszcze zapiekanki. W Dual Cook obie te rzeczy mogą piec się równocześnie w dwóch niezależnie działających komorach piekarnika. Dostęp do wnętrza zapewniają specjalne, dzielone drzwiczki Flex Door, którymi można otworzyć cały lub pół piekarnika. Pomoc w mniejszym zużyciu energii niesie Samsung – piekarnik do zabudowy umożliwia ograniczenie zużycia energii poprzez korzystanie z tylko jednej połowy. Plusem jest też możliwość kontrolowania urządzenia za pomocą aplikacji w telefonie. Świetny patent dla osób, które nie lubią gotować, a w kuchni spędzają tylko tyle czasu, ile to absolutnie konieczne.

5 komentarzy:

  1. My mamy piekarnik w zabudowie,, ale firmy Bosch i sprawdza się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam Boscha :) i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozważałam dual cook, ale zrezygnowaliśmy ze względu na kiepskie opinie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dwa miesiące temu kupiłam do mieszkania piekarnik marki Bosch i jestem z niego bardzo zadowolona. Przeczytałam ten poradnik kuchenny.com.pl/2743-3-jaki-piekarnik-do-zabudowy-jest-najlepszy-jak-wybrac-dobry-piekarnik.html i zdecyduję się na zabudowany sprzęt. Zależy mi, żeby moja kuchnia była nowoczesna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger