Sklep internetowy cosdlazdrowia.pl



Dzień dobry :-) Dziś chciałam się podzielić z Wami opinią na temat sklepu internetowego ze zdrowa żywnością cosdlazdrowia.pl

W sklepie robiłam zakupy już kilka razy, bardzo lubię to, że niektóre towary można kupić w dużych opakowaniach i zawsze jak tylko mi się skończą moje zapasy, to kupuję właśnie w takich większych ilościach słonecznik, orzechy, cukier, śliwki suszone itd. Mają też duży wybór produktów bio - ekologicznych, ziół oraz zdrowej żywności. Wszystkie produkty, które oferuje sklep posiadają atesty i mają długie terminy przydatności do spożycia. 


Nowością w sklepie są produkty bio-eko, które możemy znaleźć pod nazwą Vibio. Oferta jest cały czas poszerzana, ale już kilka produktów jest w sprzedaży. Ja zakupiłam sobie z tej serii Bio cukier kokosowy, bio kurkumę, bio mąkę orkiszową i bio rodzynki sułtańskie. Cukier przyda się do wypieków, tak samo rodzynki, a kurkumę dodaję do wielu potraw i jest u mnie w domu zawsze :-)


Drugą marką własną sklepu jest marka Vivio i tutaj znajdziemy całą gamę produktów począwszy od orzechów, nasion, przypraw, oleje, zioła, suplementy diety, mąki, bakalie, kasze i wiele innych produktów. Tutaj zaletą są właśnie opakowania bo możemy wybrać produkt o gramaturze 100, 200, 500 i 1000 g. Z tek marki zakupiłam tym razem orzechy nerkowca właśnie takie duże opakowanie, bo syn jest ich fanem, oraz orzechy pinii, makadamia, ocet z róży damasceńskiej, oraz przyprawy: czosnek niedźwiedzi i przyprawę do gyrosa i kebabu :-)

Oprócz marek własnych sklep posiada również inne marki i oferuje również kosmetyki naturalne, chemię bio/eko, książki, warzywa ekologiczne, miody oraz witaminy i minerały. 



Jeśli chodzi o przesyłkę, to jest szybka i bardzo dobrze zapakowana. Nie zdarzyło mi się jeszcze, żeby jakiś produkt był rozlany, czy wysypany. Jeśli aktualnie jakiegoś produktu brakuje na stanie, to miłe panie informują o braku i pytają, czy klient poczeka, czy wybierze inny produkt :-)

Czy polecam sklep?
Tak, jeszcze się nie zawiodłam na zakupach w nim i mam nadzieję, że tak będzie dalej. Dla mnie plusem są właśnie te duże gramatury towaru, bo wiem, że jak kupię to będzie na chwilę i nie będę musiała myśleć, że już się kończy i latać szukać po sklepach. Nie wiem jak Wy, ale ja przyzwyczaiłam się już do zakupów w internecie i robię je dość często. Są wygodne i dla mnie super, bo nie muszę biegać po sklepach i szukać wybranego towaru. Poza tym ciężko znaleźć produkty właśnie takie, które mogę zakupić w większych opakowaniach. Kolejny plus to brak tłumu, a teraz przed świętami wszędzie ludzi jest mnóstwo, nie lubię, po prostu nie cierpię przepychania się, stania w kolejkach, równych zachowań ludzi. Szkoda moich nerwów :-)

Polecam Wam zakupy w internecie. Jeśli je już robicie, to wiecie o czym piszę, jeśli nie, to spróbujcie, bo warto :-)


12 komentarzy:

  1. Chętnie odwiedzę stroną tego sklepu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny asortyment ma ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też często i chętnie kupuję w internecie, choć do spożywczych rzeczy jeszcze się nie przekonałam, ale to może też kwestia tego, że jakoś nie znalazłam do tej pory fajnego miejsca. Sklep z pewnością spróbuję i może tym razem się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniaamm, ale pyszności orzechy nerkowca uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie zajrzę do tego sklepu, lubię takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego sklepu nie znałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, moglabym sporo w nim zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również bardzo chętnie kupuję w sklepach internetowych gdyż dla mnie jest tak po prostu wygodnie. Jestem zdania, że jeśli ktoś planuje biznes właśnie ze sklepem online to warto zapoznać się z https://www.sendit.pl/blog/o-czym-warto-pamietac-przed-uruchomieniem-sklepu i przeczytać te dobre porady. W końcu uruchomienie sklepu internetowego to poważna kwestia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger