Który blender wybrać ręczny czy stojący?



Kupno odpowiedniego blendera wydaje się prostą czynnością. Jednak liczba produktów, która znajduje się na rynku, może przyprawić o ból głowy. Każdy z nich ma swoje zalety oraz wady i to właśnie je należy wziąć pod uwagę przy wyborze odpowiedniego produktu. Najczęstszym problemem, przed którym jest się postawionym, jest wybór pomiędzy blenderem stojącym a ręcznym. Sprawdź, co musisz wiedzieć, gdy decydujesz się na zakup blendera.

 1. Zalety i wady blendera stojącego
 2. Zalety i wady blendera ręcznego
Zalety i wady blendera stojącego
Blender stojący inaczej jest zwany blenderem kielichowym. Charakteryzuje się dzbankiem, który jest stawiany na silniku blendera. Na dnie naczynia znajdują się ostrza, które odpowiadają za mielenie blendera. Zamknięcie dzbanka sprawia, że zawartość kielicha nie wydostaje się na zewnątrz. Wszystko tak naprawdę zależy od tego, jakie opcje posiada blender. Urządzenia stojące zazwyczaj nadadzą się idealnie do owoców, koktajli smoothie czy domowych zup, kremów, czy sosów. Na rynku dostępne są również produkty, które posiadają możliwość mielenia kostek lodu. Nie można też nie zauważyć, że blender kielichowy zapewnia dokładne wymieszanie składników oraz nie wymaga stałego trzymania przycisku czy kierowania blendera w konkretne miejsca – wystarczy włączyć urządzenie. Zazwyczaj urządzenie to posiada większą moc. Z drugiej strony nie można nie zauważyć, że zajmuje dużo więcej miejsca niż blender ręczny oraz koszt takiego urządzenia jest wyższy. Duży wybór blenderów kielichowych oferuje firma Philips. Każdy, nawet najbardziej wymagający użytkownik znajdzie dla siebie tam urządzenie, które spełni jego wymagania.

Zalety i wady blendera ręcznego
Blender ręczny w odróżnieniu od jego większego kuzyna musi być trzymany w ręce podczas użytkowania. Zazwyczaj cechuje go mniejszy rozmiar, co sprawia, że jest łatwiejszy w przechowywaniu. Ta zaleta będzie wykorzystywana w małych pomieszczeniach. Podczas użytkowania należy go umieścić w naczyniu, w którym będzie pracować. Niestety, ale często jego użytkowanie związane jest z wydostaniem się zawartości na zewnątrz pojemnika. Świetnie nadaje się do mieszania składników i tworzenia zup oraz domowych sosów. Jest mniejszy oraz łatwiejszy w czyszczeniu niż blender kielichowy, oraz posiada niższą cenę. Niestety, podczas pracy należy trzymać go w ręce, a jego moc jest niższa niż urządzeń stojących.


4 komentarze:

  1. Ja mam ręczny, powód prosty - zajmuje mniej czasu ;) a tego typu kielich mam dołączony do miksera ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ręczny i sobie chwale :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam blender stojący i jestem z niego bardzo zadowolona. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam stojący, ale nie powiem ręczny też by się przydał, w szczególności do zup krem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger