"Obca w świecie singli" Krystyna Mirek



Z twórczością Krystyny Mirek stykam się pierwszy raz i powiem Wam, że jestem naprawdę mile zaskoczona. Jej najnowsza książka "Obca w świecie singli" ukazała się niedawno nakładem Wydawnictwa Edipresse Książki. Książkę czyta się bardzo szybko, jest lekko napisana i po prostu życiowa, bo problemy, które dotykają bohaterów mogą zdarzyć się również nam :-) Jak by nie to, że miałam ostatnio bardzo intensywny czas, to książkę przeczytałabym w jeden wieczór. Tak wciąga :-)

Karolina florystka z wykształcenia, wychowuje córkę Lenkę, zostaje zdradzona przez swojego partnera Patryka, pozostawiona z długami, upadającą restauracją, córką, której musi wytłumaczyć, dlaczego tato całował się z inną panią i dlaczego się do niej wyprowadził. Na dodatek Patryk jakoś nie bardzo interesuje się córką.

Jakub z wykształcenia kucharz, pracuje u przyszłego teścia tak intensywnie, że mało widuje się ze swoją partnerką Agnieszką i córką Martynką. Pewnego dnia, jak po raz kolejny nie zjawia się na urodzinach córki, Agnieszka pakuje walizki, zabiera dzicko i wyprowadza się na drugi koniec Polski, żeby dać mu nauczkę. On rzuca pracę, chce spotykać się z córką, wszystko naprawić, ale Agnieszka chce go ukarać i mu to skutecznie utrudnia. 

Los łączy Karolinę i Jakuba. Zaczyna on pracę w restauracji dziewczyny, zostają wspólnikami i singlami. Postanawiają, że pomogą sobie nawzajem. Stają się silni i niezależni, restauracja zaczyna przynosić zyski, bo Jakub to jeden z najlepszych kucharzy, a Karolina to bardzo pracowita dziewczyna. Jak potoczą się ich losy ? Jesteście ciekawi ? Powiem tylko, że zakończenie jest bardzo przyjemne :-)

Książka, która czyta się sama. Idealna na wieczór, weekend. Bardziej dla pań, lekka i bardzo przyjemna. Byłam bardzo zaskoczona, że tak szybko ją przeczytałam, ale uwierzcie mi, że ciekawość co będzie dalej brała górę nad późną godziną i mężem, który pytał kiedy w końcu zgaszę światło :-) Bohaterów lubi się od samego początku, ich perypetie są bardzo życiowe, podobne mogą przydarzyć się każdemu. Książka porusza też problem samotności. W książce jest ona pokazana w kilku odsłonach jako samotność w związku, samotność dziecka, oraz taka z wyboru. Żałuję, że nie czytałam wcześniejszych książek autorki, ale postaram się zaległości nadrobić. Jak są tak przyjemne jak ta, to zrobię to z wielką przyjemnością :-) Byłam też tą szczęściarą, która dostała list od autorki. Napisała ona odręcznie 100 takich listów do swoich czytelników :-) Podziwiam, a książkę polecam Wam bardzo :-)




Tytuł: "Obca w świecie singli"
Autor: Krystyna Mirek
Okładka: miękka
Stron: 351
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Edipresse Książki

11 komentarzy:

  1. Miałam ją czytać i ostatecznie zrezygnowałam, ale chyba jednak dam jej szansę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o mnie to nie jest to mój typ literacki :) ale dobrze, że Tobie podobało się :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasem lubię poczytać coś lekkiego i życiowego :-)

      Usuń
  3. Rzadko podobają mi się takie historie, ale tą mnie zaciekawiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemna książka na lato:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdy jest tak ciepło, jak dzisiaj czy wczoraj, właśnie takie lekkie i przyjemne książki czyta się najchętniej

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasami warto przeczytać coś lżejszego niż tylko encyklopedię do poduszki :D Na wypoczynek "pod gruszą" będzie świetna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger