"Zaufaj mi" Anders Roslund

 


"Zaufaj mi" to powieść zdecydowanie dla osób o mocnych nerwach. Autor porusza w niej niełatwy temat jakim jest handel żywym towarem. Pokazuje czytelnikowi do czego są zdolni i jak źli są ludzie, którzy się tym procederem zajmują. Żeby tylko zdobyć jak największe pieniądze za "towar" posuwają się do gwałtów, szantaży i poniżania drugiego człowieka. Są to ludzie, którzy dla zysku są po prostu drugiemu człowiekowi w stanie wyrządzić naprawdę każdą z możliwych krzywd. Temat ten czyni książkę niezwykle emocjonalną i pokazuje, co jeden człowiek potrafi zrobić drugiemu. Atmosfera jest mroczna i ciężka, mimo to powieść czyta się dość szybko. Szczerze, temat jak dla mnie za ciężki, bo czytanie o poniżaniu czy gwałceniu młodych kobiet nie jest łatwy i przyjemny. Książka dobra, jeśli więc lubicie trudne i ciężkie tematy to polecam :-)

wpis powstał w ramach współpracy reklamowej z Wydawnictwem Albatros


Tytuł: "Zaufaj mi"
Autor: Abders Roslund
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 464
Cena okładkowa: 45,90 zł.
Wydawnictwo: Albatros


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger