Chleb Baltonowski - gotowa mieszanka do wypieku chleba Polskie Młyny

 


Dzień dobry :-) Używacie czasem gotowych mieszanek do wypieku chleba? Ja pod warunkiem, że mają dobry skład. Dlatego też skusiłam się na wypróbowanie mieszanki na Biochleb Baltonowski Polskie Młyny. Do wyboru mamy kilka różnych mieszanek, ja mam jeszcze chleb ze słonecznikiem, który w najbliższym czasie na pewno zrobię. 

Chleb możemy przygotować w automacie do chleba lub po prostu ciasto wyrobić robotem bądź ręcznie. Do mieszanki dodajemy drożdże i wodę. To wszystko. Następnie wyrabiamy ciasto, które zostawiamy na 2 minut. Następnie przekładamy do formy wysmarowanej tłuszczem w której rośnie sobie godzinę. Po tym czasie pieczemy.

Chleb jest na zakwasie żytnim. Znajdziemy w mieszance jeszcze mąkę pszenną, mąkę żytnią, sól, słod pszenny i lecytyny ze słonecznika. Wszystkie składniki pochodzą wyłącznie z upraw ekologicznych.

Chleb wychodzi pyszny i pachnący. Upiekłam go wczoraj wieczorem i syn jak tylko przestygł zjadł dwie kromki z masłem, tak mu nie dawał spokoju zapach. Na pewno te mieszanki zasługują na uwagę. Po upieczeniu chleb będzie smakował jak z piekarni :-)
(wpis sponsorowany) 




4 komentarze:

  1. wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dorwalam z gellwe i w weekend testować.
    Zaspraszam do mnie.
    xxxstokrotkaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o chlebie Baltonowskim usłyszałam dopiero dzisiaj. Wygląda naprawdę smakowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki chlebek to i ja bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger