Podsmażane naleśniki z serem i brzoskwinią



Dzień dobry :-) Nie będę pytać czy lubicie naleśniki na słodko, bo to chyba oczywiste. Nie ma raczej takiej osoby, która by ich nie lubiła ;-) U nas też szczególnie dzieci za nimi przepadają. Tym razem zrobiłam wersję z serem. Przed podaniem naleśniki jeszcze podpiekłam na małej ilości masła i na syropie z brzoskwiń. Takie na ciepło podałam z brzoskwiniami i sosem czekoladowym. Były naprawdę pyszne :-) Polecam i miłej środy Wam życzę :-)

Przepis na naleśniki tutaj (klik)

Farsz:

  • 400 g serek typu President naturalny
  • 2 łyżki cukru pudru
  • 1 puszka brzoskwiń
  • syrop czekoladowy


1. Smażymy naleśniki. Do miseczki przekładamy serek, dodajemy cukier puder i mieszamy. 
2. Serem smarujemy naleśniki, składamy. Na patelni rozgrzewamy odrobinkę masła, układamy cztery naleśniki (można po swojemu) ja dawałam tak i podsmażamy. Podlewamy syropem z brzoskwini z puszki. Ja dawałam tak dwie łyżki, następnie jak naleśniki ładnie się zarumieniły to przewracałam na drugą stronę i znowu dwie łyżki syropu.
3. Ładnie podsmażone naleśniki podajemy z pokrojonymi brzoskwiniami i syropem czekoladowym, można też z bitą śmietaną :-) Smacznego :-)





16 komentarzy:

  1. Mniam, wyglądają obłędnie i pewnie jeszcze lepiej smakują. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czasami robię (podkreślam czasami) z bananem i masłem 100% orzechowym. Do tego bita śmietana i kilka dodatkowych kilogramów na plusie. A niech mi Chodakowska złorzeczy...warto było:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale bym zjadła takie naleśniki, już dziś mi znajoma narobiła ochotę na naleśniczki,a teraz ty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Naleśniki - smak dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam naleśniki, ale takie podsmażane o już bajka 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowności! <3 Prawdziwe comfort food :D

    OdpowiedzUsuń
  7. takie pyszne naleśniki z chęcią bym zjadła

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam wczoraj naleśniki, a przez ciebie znów mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger