"Śmierć z ogłoszenia" Grzegorz Kalinowski



Komisarz Kornel Strasburger ze swoją ekipą dostaje ważne zadanie odnalezienia  zaginionej córki wpływowego człowieka, który ma duże znajomości i to w najwyższych kręgach władzy. Początkowo przypuszczają oni, że jest to wyskok rozpuszczonej dziewczyny, ale szybko zostają sprowadzeni na ziemię, bo okazuje się, że tak nie jest. Sprawa zmienia się w bardzo poważną, zaczynają się bójki, strzelanina, pościgi, jest tajemniczy morderca, który prowadzi z nimi grę. Muszą odkryć kto wysyła do gazet ogłoszenia i bawi się z nimi w kotka i myszkę. ..

"Śmierć z ogłoszenia" to historia która wprowadza nas w lata 30, ukazuje jakie realia panowały wtedy w Polsce. Są automobile, opis Warszawy z dawnych lat, są wielkie gwiazdy takiej jak Kiepura, Bodo, Fogg. Książkę czyta się super, nie nudzi, z klimatem. Akcja jest wartka, a historia bardzo ciekawa. Naprawdę dobrze napisany kryminał i choć miałam obawy przed sięgnięciem po tą pozycje, to okazały się one bezpodstawne, bo to bardzo dobra pozycja. Smaczku dodają jej gwiazdy tamtych lat i opisy miasta :-) Polecam :-)


Tytuł: "Śmierć z ogłoszenia"
Autor: Grzegorz Kalinowski
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 480
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Muza

5 komentarzy:

  1. Lektura zdecydowanie z moich kręgów tematycznych. Rewelacyjna okładka

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie, lubię tego typu klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kryminały lubie ale nie jestem do końca pewna czy by mi sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  4. Tematyka zbytnio nie jest dla mnie, ale na pewno znajdzie swoich czytelników :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytam i dowiem się więcej o tych latach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger