Nowe orientalne przyprawy Knorr



Dzień dobry :-) Dzisiaj mam dla Was informację o nowych orientalnych przyprawach marki Knorr. Przyprawy te będą mieć swoją premierę już 21 stycznia, a znajdziecie je w sklepach Biedronka podczas tygodnia azjatyckiego :-) My bardzo lubimy próbować nowe smaki, więc na pewno za niedługo podzielę się przepisem :-) 

Nowych przypraw jest trzy:

Czerwone  Curry to autentyczny smak Tajlandii. Przyprawa posiada dużą ilość papryki stąd jej ognisty wygląd i smak. oprócz papryki znajdziemy w niej też galangal (tajski imbir), kolendrę, pieprz cayenne i trawę cytrynową. Przyprawa doskonale pasuje do owoców morza, wołowiny, kurczaka, ryżu i ryb. Jest też doskonała do zup, dipów i sosów.


Garam Masala to autentyczny smak Indii. Aromatyczna przyprawa w której króluje imbir, cynamon, pieprz i kardamon. Na pewno nada ona ciekawego smaku wielu daniom mięsnym i warzywnym. Udoskonali smak sosów czy marynat :-)


Koreański Grill to smak Koreii. Tutaj królują wyraziste i pikantne potrawy i taka jest też ta przyprawa, która na pewno nieźle Was rozgrzeje. Znajdziemy tutaj paprykę, cukier trzcinowy, imbir, czosnek i pieprz cayenne. Ta mieszanka nada daniom wyrazistego smaku. Idealna do wieprzowiny, wołowiny, ryb, owoców morza oraz wszelkich marynat. 



Wszystkie przyprawy są 100 % naturalne i odpowiednie dla wegan :-)


8 komentarzy:

  1. Fajnie, jak będę, to z pewnością kupię i sprawdzę, choć Garam Masala ominę, nie moje klimaty, zresztą używałam z Indii i podziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiadają się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam zatem na jakąś smakowitą potrawę z użyciem tych przypraw :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam ich jeszcze w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam takich azjatyckich mieszanek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam ich, ale to dobra wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger