Placuszki bananowe - pyszne



Dzień dobry :-) Szybkie i bardzo smaczne placuszki z banana, które pokochają na pewno dzieci i dorośli. Nie ma w nich cukru, bo słodycz dają banany, idealne do jogurtu, dżemu, solo z owocami. U mnie dzieci tym razem jadły same. Placuszki zniknęły w mig. Można je nawet jeść zimne, bo smakują super :-) Polecam i miłego dnia Wam życzę :-)

Składniki:

  • 2 jajka L
  • 3 dojrzałe banany
  • 1 szklanką mąki
  • 1/2 szklanki mleka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka cynamonu (jak kto lubi, ja dałam)
  • olej do smażenia


1. W misie miksera  na wysokich obrotach ubijamy jajka. Jajka po ubiciu powinny być puszyste. Wtedy dodajemy do nich mleko i banany, które wcześniej rozgniatamy widelcem. Miksujemy już na niższych obrotach do połączenia się składników.
2. Mąkę przesiewamy z proszkiem do pieczenia. Dodajemy cynamon i wszystko partiami wsypujemy do naszej masy, miksujemy.
3. Na patelni rozgrzewamy odrobinę oleju, łyżką nabieramy porcje ciasta, dajemy na patelnię i formujemy placuszki. Smażymy z obu stron na rumiany kolor. Przed podaniem możemy posypać cukrem pudrem, ale placuszki są na tyle słodkie, że nie jest to konieczne :-) Smacznego :-)





18 komentarzy:

  1. Zrobię je dla mojego chrześniaka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie placuszki mogłabym jeść na śniadanie, na deser, ale też na kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie robiłam placuszków, pyszna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie robiłam placuszków, pyszna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają baaardzo apetycznie, muszę kiedyś sobie zrobić :D
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie śniadania zwłaszcza w weekendy. Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale się nie dziwię, że tak szybko zniknęły, u mnie byłoby pewnie podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię wszelakie placuszki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ bym zjadła takie pyszne placuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają bardzo smakowicie :-) Na pewno są warte przetestowania :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger