Naleśniki Banoffee



Dzień Dobry kochani po weekendzie :-) U mnie pada, pogoda straszna, spać się chce, a zaczęły się u nas właśnie ferie zimowe. Szkoda, że ten śnieg tak szybko zniknął, ale pocieszam się tym, że zapowiadają jeszcze zimę i siarczyste mrozy od przyszłego tygodnia ;-) 
Teraz o naleśnikach ;-) Niedawno robiłam pyszne ciasto banoffee na biszkopcie  teraz moje starsze dziecko zapragnęło takich naleśników. Zainspirowałam się przepisem, który znalazłam tutaj. Naleśniki wyszły super, słodziutkie i pyszniutkie. Polecam i miłego poniedziałku Wam życzę :-) 

Składniki naleśniki przepis tutaj

Farsz:

  • 400 g gładkiego serka u mnie President
  • około 200 g masy kajmakowej z puszki
  • banany
  • 350 g śmietanki kremówki 30%
  • kakao
  • 1 łyżeczka cukru pudru


1. Z podanych składników za pomocą miksera wyrabiamy ciasto na naleśniki i pieczemy je na małej ilości tłuszczu. Serek przekładamy do miseczki, dodajemy masę kajmakową i miksujemy do połączenia się składników.
2. Śmietanę kremówkę również ubijamy, możemy dodać do niej ze 2 łyżeczki cukru pudru. Ja dałam 1 tylko dla przełamania smaku, bo naleśniki były wystarczająco słodkie. Banany kroimy w plasterki.
3. Na wcześniej usmażone naleśniki (na jedną połowę) nakładamy serek wymieszany z masą kajmakową, na to banany, które obficie posypujemy kakao i na kakao troszkę bitej śmietany. Składamy naleśniki, wierzch możemy udekorować jeszcze śmietaną i posypać kakao :-) Smacznego :-) 




10 komentarzy:

  1. O rany jak to smacznie wygląda!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super naleśniki, na pewno smakują fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię banoffee, a więc pomysł na takie naleśniki baardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo apetyczne naleśniki. Chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naleśniki <3 mmm... z takim nadzieniem! :)
    uwielbiają Cię w domu w 100%! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak to łatwo od ciasta przejść do naleśników. Super.
    U nas też po śniegu, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością przepyszne :) Ja na razie mam w planach zrobić Amerykańskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger