Sałatka z rukolą, gruszką, orzechami i serem camembert - pyszności :)



Hej :) Jak tam u Was pogoda dzisiaj ?? U mnie pada i trochę zimno, ale jutro ma być lepiej. Chyba już jesień się zbliża. Leci ten czas strasznie, dopiero był czerwiec i początek wakacji a tu już końcówka sierpnia zaraz. Nawet się nie obejrzymy a będzie grudzień i święta ;). Ja dzisiaj mam dla Was propozycję na pyszną sałatkę. Tak chodziła już za mną chwilę i te gruszki mnie kusiły i w końcu zrobiłam. Jest naprawdę pyszna. Sos z cytryny, miodu i oliwy dodaje jej super smaku i słodka gruszka oj .... pychota po prostu :) Ja zamiast gorgonzoli dałam naturalny camembert.

Inspiracja: tutaj

Składniki:
  • rukola
  • 2 większe gruszki
  • orzechy włoskie
  • 1/2 opakowania sera typu camembert

Sos:
  • 1/2 łyżki soku z cytryny
  • 1 łyżka miody
  • 2 łyżki oliwy z oliwek

Rukolę myjemy, dajemy na spód talerza, gruszki kroimy w paseczki (ja pokroiłam razem ze skórka), dajemy na rukolę, następnie orzechy włoskie i pokrojony ser. Całość troszkę palcami mieszamy (tak żeby ładnie się prezentowało ;)). Do szklaneczki dajemy składniki na sos - dokładnie mieszamy i polewamy sałatkę. Smacznego :))


15 komentarzy:

  1. mamo.. ale połączenie smaków.. burżuazja! :) a jak ładnie się komponuje razem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pysznie wygląda i pewnie tak samo smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo gruszki są pysznościowe i mniam mniam! Że o cammembercie i rukoli nie wspomnę... ślinka cieknie na sam widok ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszności-to najodpowiedniejsze słowo dla tej sałatki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i pozostaje mi tylko siedzieć przed monitorem i się oblizywać...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, tak. Pyszności. Z takimi składnikami nie może być inaczej. Świetnie wygląda. I te orzechy... mniam.
    A pogoda u mnie? Wciąż lato, słońce, pięknie... zapraszam Cię do Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sałatka musi być przepyszna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio mam fazy na sałatki, dzis robiłam z fasolki szparagowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna!!
    rukolę kocham miłością bezgraniczną...nawet robiłam sałatę z jej udziałem, też pokażę;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sałatka jak marzenia, wspaniale skomponowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio zrobiłam bardzo podobną sałatkę. Uwielbiam mixy sałaty z serami i orzechami :3
    Pozdrawiam,
    siwapiecze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger