Sałatka z brokułem, fetą, kukurydzą i prażonym słonecznikiem



Przepis na sałatkę dostałam od przemiłej Pani doktor :)) Jestem fanką sera feta, więc dużo mi nie trzeba było, a jeszcze sałatka, oj od razu wylądowała w moich ulubionych :) Smakuje tez wszystkim, którzy ją u mnie próbowali, więc robię ją bardzo często. Jest szybka i tania. Naprawdę polecam :))

Składniki:
  • 1 brokuł
  • 1 opakowanie sera feta  
  • 1 1/2 puszki kukurydzy
  • 2 ząbki czosnku
  • słonecznik ( ilość wedle uznania)
  • 1 łyżki majonezu
  • troszkę masła ( do uprażenia słonecznika)

Brokuł podzielić i ugotować. Jak wystygnie wrzucić do miski, dodać pokrojony w kostkę ser feta. Kukurydzę przełożyć na sitko, odsączyć, dodać do reszty. Czosnek obrać i przepuścić przez praskę. Na końcu wymieszać z majonezem.
Na patelni rozpuścić masło i wrzucić słonecznik. Prażyć do momentu, aż zacznie robić się złoty. Po wystudzeniu posypać sałatkę. 




20 komentarzy:

  1. Widzę, że nie tylko mnie dzisiaj naszło na sałatkę ;]
    Wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ochotę na sałatkę z prażonym słonecznikiem, "wygooglowałam":) i trafiłam do Ciebie, na pewno skorzystam z Twojego przepisu:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka na Sylwestra zrobiła furorę:) Bardzo dziękuje!!!
    I pyszna niesłychanie:)
    Buziaki,
    Ola:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja szukam sposobow na zwiekszenie spożycia brokuła w moim domu-sałatke w pisuje na liste"do zrobienia" a bloga na liste odwiedzanych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar ją zrobić na święta bo ten słonecznik za mna chodzi, a wcześniej już jadłem taką i przedobra!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosta ale na pewno rewelacyjnie smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się zastanawiam, czy można byłoby dodać do tej sałatki kawałki łososia wędzonego lub po prostu lekko podrumienionego kurczaka. Co Pani o tym sądzie? Sprawdziłoby się takie połączenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kurczakiem na pewno byłoby smacznie, co do łososia to naprawdę nie wiem. Trzeba by było spróbować, bo łosoś i feta to fajne połączenie, więc i tu powinno być ok. :)

      Usuń
  8. Dodałam do tego jeszcze makaron żytni razowy, fantastyczne danie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak sobie myślę czy sałatka będzie dobra do grilla?

    OdpowiedzUsuń
  10. A co z solą i pieprzem? Jej nie trzeba doprawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś potrzebuje, to może dodać, według nie nie potrzeba

      Usuń
  11. A co z solą i pierzem? Tej sałatki nie trzeba doprawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś potrzebuje, to może dodać, według nie nie potrzeba

      Usuń
  12. ładnie wygląda i na pewno jest smaczna
    jutro mam zamiar ją zrobić dziękuję za przepis

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepyszna salatka
    Ja dodalam jeszcze makaron zytni rurki, piers z kurczaka podsmazona i zurawine
    Palce lizac

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do tej sałatki dodaję usmażony na chrupko bekon.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger