Kamis - przyprawy :)



Dziś nadrabiam zaległości :) W środę otrzymałam paczuszkę od firmy Kamis. Chyba każdy zna produkty tej marki. Są one wysokiej jakości i mają wspaniały smak :)

W ramach podjęcia współpracy dostałam kilka pozycji do przetestowania. Markę już znam, ale produkty, które otrzymałam są dla mnie nowością (oprócz przyprawy do grzańca :))), chodzi o tę markę oczywiście. W najbliższych dniach  będę mogła podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami na temat produktów. Na pewno jako pierwszą wykorzystam przyprawę Bukiet Smaku jest to nowość i bardzo mnie ciekawi smak potrawy z jej udziałem :)) 



1 komentarz:

  1. ooo, widzisz, lubię Kamisa za szeroki wachlarz przypraw, przynajmniej jak dla mnie, bo w zasadzie mają to, z czego najczęściej korzystam. Jedynie "Bukietu" nie znam, ale ...;)))

    pozdrawiam i gratuluję;)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger