"Ktoś kogo znałam" Paige Toon

 


"Ktoś kogo znałam" to historia trójki przyjaciół: Leah, Georga i Theo. Wszyscy bardzo różni, wiele ich dzieli, ale okazuje się, że też i wiele łączy. W ich przyjacielskie relacje pewnego dnia wkrada się miłość. Leah jest rozdarta, bo nie wie co zrobić. Z jednej strony jest chłopak w którym się zakochała, a z drugiej chłopak, którego bardzo lubi. Niestety życie kreśli własne scenariusze ...

Akcja książki toczy się dwutorowo: kilkanaście lat wstecz i teraz. Historia opowiada o różnych obliczach miłości, tęsknocie, bólu, ciężkich wyborach i decyzjach, które podjęte raz nie dadzą się cofnąć. Skłoni nas do refleksji, na pewno wzruszy i wyciśnie kilka łez. Jeśli lubicie słodko - gorzkie historie, to jak najbardziej polecam. Mnie zabrakło tutaj trochę akcji, ale może autorce chodziło o to, że ma być spokojnie ;-)

wpis powstał w ramach współpracy reklamowej z Wydawnictwem Albatros


Tytuł: "Ktoś kogo znałam"
Autor: Paige Toon
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 384
Cena okładkowa: 49,90 zł.
Wydawnictwo: Albatros

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger