Pinki Strawberry czyli truskawkowa rozkosz od Vobro

 

Nowy Rok, to też wiele nowości. Ja dzisiaj prezentuję Wam te słodkie i niezwykle pyszne, a mianowicie cukierki idealne dla miłośników truskawkowych smaków, do których ja bez wątpienia należę i ja :-) Marka Vobro wraz z Nowym Rokiem wprowadza nas w czas letnio - truskawkowy. Cukierki pachną obłędnie nawet w zawijkach. 


Cukierki Pinki Strawberry będą dostępne w sekcji produktów na wagę, więc myślę, że możecie już ich wypatrywać w sklepach. Uwierzcie, że nie da się przejść koło nich obojętnie, bo zapach jest wyczuwalny nawet jak leżą one w papierkach. Przejdźmy do tego co w środku ;-) Znajdziemy tam dwukolorowe wnętrze o smaku śmietankowym (biała część) i druga część różowa, która zawiera naturalnie suszony owoc truskawki. Wnętrze otoczone jest różowym kremem. 



Cukierki są naprawdę pyszne, mega różowe, więc dla fanów truskawek i koloru idealne ;-) Smakowały każdemu, kto został nimi obdarowany, więc nie tylko ja i moi najbliżsi tak twierdzimy. Jeśli lubicie tego typu słodycze, to musicie koniecznie wypróbować cukierki Pinki Strawberry, naprawdę warto :-)


Wpis powstał w ramach współpracy reklamowej z marką Vobro. Moja opinia jest dobrowolna i rzetelna. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger