Kokardki z kurczakiem, suszonym pomidorem i szpinakiem w sosie śmietanowym

 


Dawno nie było u nas szpinaku, a że zakupiłam u Pana na ryneczku, to oczywiście dzieci chciały z makaronem. Dodałam jeszcze kurczaka, suszone pomidory i całość zrobiłam w sosie z mascarpone i śmietanki. Wyszło pysznie :-)

Składniki na 4 porcje:
  • opakowanie szpinaku baby
  • 2 - 3 filety z kurczaka
  • kilka suszonych pomidorów
  • 2-3 ząbki czosnku
  • 2 łyżki serka mascarpone
  • 1/3 szklanki śmietanki 30%
  • makaron u mnie kokardki
  • sól, pieprz do smaku
  • starty ser grana padano

1. Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. Szpinak siekamy, pomidory kroimy w paseczki, kurczaka w kostkę.
2. Na patelni rozgrzewamy olej, wrzucamy pokrojonego kurczaka i smażymy. Jak się nam zarumieni, wrzucamy szpinak, przepuszczony przez praskę czosnek i pokrojone pomidory. Smażymy 3 - 4 minuty. 
3. Dodajemy dwie łyżki serka mascarpone i śmietankę, mieszamy do momentu, aż serek nam się rozpuści. zdejmujemy z gazu. 
4. Dorzucamy ugotowany makaron, mieszamy, doprawiamy solą i pieprzem.  Przekładamy na talerze, posypujemy startym serem grana padano. Smacznego :-)






3 komentarze:

  1. Smakowicie! Lubię podobne potrawy, szpinak i makaron to świetne połączenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, czuję, że to danie jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuje przepis ale zrobię bez kurczaka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger