Praliny Fritti di Mare idealne na słodki upominek

 


#wpis powstał w ramach współpracy z marką vobro.pl

Luty chyba większości kojarzy się z Walentynkami. Choć ja fanką tego święta wcale nie jestem, bo uważam, że uczucia powinniśmy sobie okazywać codziennie, a małe prezenty robić z okazji ,tak naprawdę bez okazji, to przeciwna całkowicie też nie jestem i lubię moich bliskich uraczyć czymś drobnym np. słodkimi pralinami ;-)

Idealne w przypadku wszelakich świąt czy okazji są bombonierki marki Vobro, a konkretnej Frutti di Mare. Większość zna je bardzo dobrze, choć te nowe smakują nieco inaczej, bo są mniej słodkie. Zmienił się układ czekolad w pralinach. Wcześniej była przewaga czekolady białej nad deserową, teraz jest odwrotnie: więcej czekolady deserowej, a mniej białej. Dlatego też smak jest bardziej wytrawny, a mniej słodki. Według mnie, to zmiana oczywiście na lepsze :-)



Druga zmiana, to otwarcie bombonierki. W prawym dolnym rogu znajdziemy małą perforację do wyrwania. Dzięki temu mamy prosty i szybki dostęp do rogu wypraski, którą możemy jednym podciągnięciem otworzyć i dostać się do jej zawartości. 
Bombonierka Frutti di Mare prezentuje się bardzo elegancko, a praliny smakują wybornie :-)




2 komentarze:

  1. Uwielbiam je! To coś idealnego kiedy ma się ochotę na coś słodkiego ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne, szczególnie w połączeniu z kawą :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger