"Mam na imię Jutro" Damian Dibben

 


#współpraca reklamowa

"Mam na imię Jutro" to kolejna książka z Serii Butikowej Wydawnictwa Albatros. Jak to bywa z tą serią jest przecudownie wydana. 

Jutro to pies nieśmiertelny, który przeżył ze swoim panem niecałe dziewięćdziesiąt lat. Gdy pewnego dnia obaj zwiedzają katedrę, mężczyzna nagle znika. Zdezorientowany pies chce odszukać swojego pana i gdy tylko łapie jego trop rusza w świat. W trakcie tej wędrówki trafia w różne miejsca, poznaje wiele ludzi i przeżywa wiele przygód...

Książka porusza i jest naprawdę cudowna. Powieść jest o odwadze, miłości, przywiązaniu, potrafi rozbawić i wycisnąć łzy. Pozwoli na chwilę zatrzymania i refleksji. Pokazuje jakim fantastycznym przyjacielem człowieka jest pies. Historia przedstawiona jest z perspektywy psa, co czyni ją jeszcze bardziej ciekawą. Autor wplótł tutaj elementy fantastyki. W książce nie ma dynamicznych zwrotów akcji, ale nie o to tu chodziło. Jest za to magiczna i piękna historia, która na długo zostaje w pamięci. 


 Tytuł: "Mam na imię Jutro"
Autor: Damian Dibben
Okładka: twarda
Stron: 384
Cena okładkowa: 49,90 zł.
Wydawnictwo: Albatros

2 komentarze:

  1. Interesująca propozycja na prezent pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tej książki i mam ją jak najbardziej w planach czytelniczych ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger