Jakie zakupy robię przez Internet?

#materiał sponsorowany 


Po raz kolejny zamawiam zakupy przez Internet w sklepie Bee.pl. Już kilkakrotnie Wam pisałam o tym sklepie. Bardzo lubię go, za szeroki asortyment z którego najbardziej interesuje mnie zdrowa żywność. Zaglądam tam najczęściej, bo jest tam wiele produktów, które lubię ja i moja rodzina. W sklepach stacjonarnych wszystkich rzeczy tego typu niestety nie znajdę, musiałabym jeździć i szukać w kilku miejscach, a tutaj siadam wygodnie przed komputerem i zamawiam to, co mnie interesuje. Jeśli zamawiam coś nowego, to zawsze mogę też przeczytać oponie klientów na temat danego produktu, co czasem jest bardzo pomocne. 


Tym razem zakupy zaczęłam od mojej ulubionej granoli czekolada i truskawka, wzięłam też do spróbowanie chrupiące musli 5 ziaren z miodem i żurawinę do ciasteczek. Córka zażyczyła sobie swój ulubiony makaron w kształcie zwierzątek i kulki w trzech smakach dobra porcja. Syn koniecznie chciał wypróbować gorzką czekoladę Sturbucks i pastę orzechową. Dla męża wzięłam sos do woka z czosnkiem. Zajrzałam też do działu - miody, gdzie musiałam kupić nasz ulubiony miód z Pasieki Sadowskich z pomarańczą i goździkami.  


Najczęściej przez Internet kupuję produkty spożywcze, które ciężko dostać w sklepach stacjonarnych. Oprócz nich zamawiam kosmetyki, jeśli jestem pewna jakiegoś asortymentu i sklepu to odzież i obuwie. Lubię tę formę zakupów, bo robię je, gdy mam chwilę wolnego czasu. Wy też robicie zakupy w Internecie? Jak tak to co najczęściej kupujecie?

4 komentarze:

  1. Uwielbiam te granole, bardzo fajne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja natomiast najwięcej zamawiam ubrań, ale także rzeczy na Amazon ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też sporo żywności i kosmetyków kupuję przez internet. To baaaardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger