"Nie bój się" Lisa Gardner

 


Detektyw D.D Warren zostaje zaatakowana na miejscu zbrodni. Niestety nie może wrócić do pracy, bo kontuzja jest dość poważna. Psychiatra Adeline Glen pomaga jej w walce z bólem. Tymczasem zabójca morduje kolejną kobietę w taki sam sposób jak poprzednio. W końcu włamuje się też do domu D.D Warren. Wtedy ona mimo kontuzji postanawia prowadzić własne śledztwo ...

"Nie bój się" to kolejny to z serii o detektyw D.D. Warren. Ja bardzo polubiłam tą serię i każdy nowy tom sprawia mi ogromną przyjemność. Tym razem również nie ma czasu na nudę. Fabuła jest przemyślana, a zagadka kryminalna jak zwykle ciekawa. Akcja goni jak szalona, od lektury ciężko się oderwać. Każda książka to inna historia, więc jeśli czytania nie zaczniecie od pierwszego tomu, to na pewno się nie pogubicie. Ja zachęcam Was do sięgnięcia po wszystkie książki z tej serii, bo naprawdę warto :-)

Wpis powstał we współpracy z Wydawnictwem Albatros


Tytuł: "Nie bój się"
Autor: Lisa Gardner
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 480
Cena okładkowa: 52,90 zł.
Wydawnictwo: Albatros 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger