Prezent dla mężczyzny. Portfel, naszyjnik, a może zupełnie coś innego?

 

Czy łatwo Wam wybrać prezenty dla mężczyzny? Mnie czasem tak, ale też jest to momentami dość trudne. Dobrze, że jest coraz więcej sklepów internetowych i stacjonarnych, które oferują nam naprawdę duży wybór biżuterii, akcesoriów, czy kosmetyków dla mężczyzn. Ja wolę prezenty szukać w internecie, bo uważam, że jest tam zdecydowanie większy i ciekawszy wybór niż w sklepach stacjonarnych. Oczywiście, nie wszystko kupuję w ten sposób, bo są rzeczy, które trzeba przymierzyć czy nawet dotknąć, żeby wiedzieć, że są dobrej jakości, ale jak sklep internetowy jest konkretny i zależy mu na dobrej renomie, to i towar, który tam znajdziemy również jest odpowiednio wysokiej jakości. 

Ostatnio odkryłam jeden z takich sklepów, które oferuje oryginalne, zaprojektowane przez siebie, modne i w przystępnych cenach rzeczy dla Panów. Sklep powstał w 2007 roku. Założyli go dwaj młodzi ludzie, którzy kończyli w tamtym okresie kończyli szkołę średnią. Obecnie w sklepie możemy znaleźć 13 marek i ponad 1600 produktów z portfolio firmy. Asortyment jest w nim ciągle powiększany o nowe marki i kolekcje. Sklep działa na wielu rynkach świata. Zapraszam do zapoznania się z Trendhim.pl :-)

Robiąc zakupy w sklepie miałam dość duży problem z wyborem, bo podobało mi się naprawdę wile rzeczy, ale musiałam się skupić na tym, że ma to być prezent, który będzie przydatny i się spodoba. Wybrałam więc czarny portfel Lucleon z blokadą RFID i NFC. Chodziło o to, żeby był nieduży i poręczny i taki też się okazał. Był zapakowany w bardzo ładne pudełko. 

Drugim produktem czarny, elastyczny pasek, który według mnie pasuje do sportowych rzeczy i tych bardziej eleganckich. Co mnie zaskoczyło, to to, że mamy możliwość dopasowania go do odpowiedniego rozmiaru. Jest to duży plus, ponieważ ja kupowałam go osobie szczuplutkiej. Pasek okazał się naprawdę solidny i bardzo dobrze wykonany. Już wiem, że okazał się bardzo wygodny, a osoba obdarowana jest z niego bardzo zadowolona. 



Mój syn również bardzo zainteresował się sklepem i mimo mojej niechęci zapragnął srebrzysty naszyjnik ze stali szlachetnej. Nie wiem, gdzie będzie w nim paradował, ale na pewno wiem, że jest super wykonany i konkretny. Prezentuje się też bardzo ładnie, jest gruby, masywny i na pewno stylowy. 


W sklepie do danego prezentu możemy dobrać sobie odpowiednie opakowanie, czy grawer. Jeśli chodzi o zakupy, były one bardzo przyjemne. Towar był zgodny z opisem i prezentował się jak ten na zdjęciach. Wszystko mamy tutaj bardzo czytelne, bez zbędnych rzeczy. Realizacja była szybka, towar dotarł tak jak powinien, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. Do wybory mamy kilka opcji wysyłki, oraz płatności. Cieszę się, że znalazłam sklep Trendhim.pl, bo nie będę już miała problemów z zakupem prezentów dla mężczyzn. Zachęcam do zajrzenia, myślę, że będziecie tak samo pozytywnie zaskoczeni dużym wyborem jeśli chodzi o asortyment jak ja :-)


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger