Ciasto bez pieczenia z nutą kawy i moja opinia o sklepie Venosa.pl

 


 Dzień dobry :-) Jeśli lubicie kawę i ciasta bez pieczenia, to mam dla Was dziś bardzo smaczny przepis. Przy okazji chciałam podzielić się z Wami opinią o sklepie stworzonym z pasji do kawy. Jest to internetowy sklep Venosa.pl

Blaszka: 25x25 cm

Składniki:

  • 1/2 opakowania ciastek typu petitki (kakaowe)
  • około 12 sztuk podłużnych biszkoptów
  • biszkopciki mini
  • 600 ml śmietany kremówki 30%
  • 3 łyżeczki żelatyny
  • 3 tabliczki gorzkiej czekolady
  • 1/2 szklanki naparu z kawy u mnie Dallmayr d'oro Karibik
  • 2 łyżki cukru pudru
  • słoiczek dżemu z czarnej porzeczki
  • kakao
  • śmietan fix

1. Żelatynę dajemy do miseczki i zalewamy wodą, żeby napęczniała. Wcześniej przygotowujemy napar z kawy.
2. Dno blaszki wykładamy papierem do pieczenia. Na papierze układamy kakaowe ciastka typu petitki.
3. Żelatynę rozpuszczamy w kąpieli wodnej lub na bardzo małym ogniu, żeby nam się nie zagotowała (napęczniała ma się tylko rozpuścić), odstawiamy do przestudzenia. Tabliczki czekolady również rozpuszczamy w kąpieli wodnej.
4. W międzyczasie w misie ubijamy śmietanę kremówkę. Jak będzie ubita, dodajemy do niej cukier puder. Odkładamy połowę do miseczki i dodajemy do niej rozpuszczoną gorzką czekoladę i 5-6 łyżek naparu z kawy. Do jasnej masy dodajemy śmietan fix i miksujemy do połączenia się składników.
5. Ciemniejszą masę wykładamy na ciastka petitki. Na masę układamy podłużne biszkopty nasączone naparem z kawy.
6. Na biszkopty dajemy dżem z czarnej porzeczki, następnie masę jasną na której układamy mini biszkopciki.
7. Całość wkładamy najlepiej na całą noc do lodówki. Na drugi dzień przed podaniem wierzch oprószamy kakao. 
Smacznego :-)





Teraz słów kilka o sklepie internetowym :-)

Sklep Venosa.pl to przede wszystkim kawy, dużo kawy, ale nie tylko. Asortyment sklepu jest dość spory, bo znajdziemy w nim też herbaty, miody, syropy, orzechy, owoce suszone i kandyzowane, owoce w syropie, czekolady pitne i w tabliczkach, oraz wiele innych produktów. Cały asortyment jaki znajdziemy w sklepie pochodzi z krajowych dystrybucji. Venosa jest młodym i rozwijającym się sklepem, więc asortyment jest ciągle poszerzany. 


Moje zakupy przebiegły bardzo przyjemnie. Zamówienie zostało zrealizowane szybko, paczka dotarła w stanie idealnym, a zakupy pięknie zapakowane. Ja wybrałam dostawę do paczkomatu, bo tak jest mi wygodniej paczkę odebrać. Oczywiście jeśli wiemy, że będziemy w domu, to możemy wybrać opcję dostawa kurierem. 

Uwielbiam kawę, szczególnie próbować nowe jej smaki. Sprawia mi to wielką przyjemność. Nie piję jej dużo, bo kubek, czy dwa dziennie. W sklepie zamówiłam trzy: Dallmayr d'oro Karibik, której użyłam do ciasta i którą piję teraz. Smakuje bardzo dobrze, jest delikatna i aromatyczna. Kolejna kawa to Segafredo IntermezzoLavazza Tierra Brasile Espresso. Są też herbaty marki Brodies, których nie znałam, niedługo je wypróbuję. Jak się okazało Brodies Earl Grey jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek herbaty na świecie. Swoją nazwę otrzymała na cześć premiera Wielkiej Brytanii Charlesa Grey'a. Człowiek całe życie czegoś się uczy ;-)




Jeśli macie wśród rodziny, czy znajomych smakoszy kaw, czy herbat w sklepie możecie zakupić karty podarunkowe, które będą dla takich osób na pewno trafionym prezentem. 

Zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu Venosa.pl . Ja zostaję z  nim na pewno na dłużej :-)


4 komentarze:

  1. wyjątkowo apetyczne ciacho!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam w tytule "z nutą kawy" i już wiedziałam, że muszę przeczytać przepis i wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda i smakuje:) Najlepsze ciasto do kawy w niedzielny poranek...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger