Salted Caramel - pyszne nowości od Vobro

 


Dzień dobry :-) Dzisiaj przychodzę do Was z rewelacyjnymi nowościami od Vobro :-) Te czekoladki są po prostu obłędne i uzależniające. Ja po prostu przepadłam :-)

Może najpierw zacznę od strony wizualnej. Vobro stanęło na wysokości zadania. Czekoladki zapakowane są papierek złoto - niebieski, na którym znajdziemy małe diamenciki. Przyciąga ono uwagę i zachęca do zajrzenia do środka. 



Te czekoladki możemy kupić na wagę. W środku znajdziemy nadzienie ze słonym karmelu z dodatkiem orzeszków. Wszystko oblane czekoladą deserową :-) Dla mnie jest to rewelacyjne połączenie smaków, takie, które bardzo lubię. Smak wyczuwa się już po pierwszym ugryzieniu. 



Czekoladki są słodziutkie i pyszniutkie. Jedna wystarczy, żeby zaspokoić ochotę na słodkie. Możemy je zabrać ze sobą na wycieczkę lub do pracy. Ja obdarowała nimi rodzinę i znajomych. Jeśli lubicie takie smaki, to zachęcam do wypróbowania. Naprawdę warto :-)



3 komentarze:

  1. Kurde dzisiaj wszyscy kuszą tymi cukierkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają pysznie. Chciałabym spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie smakołyki zawsze są dobre na poprawę humoru :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger