"Origami - sztuka składania papieru" Florence Sakade

 


Origami zna chyba każdy. My bardzo lubimy składać różne składanki z papieru. Oprócz tego, że jest to fajna forma rozrywki, to origami uczy też cierpliwości, dokładności, koncentracji, estetyki i wyczucia harmonii. Jeśli lubicie taką formę rozrywki, lub jeśli chcecie zając czymś swoje dzieci, to myślę, że książka będzie do tego idealna. 

Mamy tutaj przedstawione ponad 50 modeli origami. Są takie dla początkujących i takich już bardziej zaawansowanych. Każda figurka ma szczegółową instrukcję składania oraz zdjęcie już gotowej składanki, Oprócz tego jest tu wiele podpowiedzi, które ułatwią nam składanie figurek z papieru. 

Z książką nauczymy się tworzyć figurki lalek, wachlarza, choinki, kwiatków, figurki zwierzątek, oraz różnych budowli. Powiem Wam, że niektóre bardzo mnie zaskoczyły, bo nie spodziewałam się, że można złożyć z papieru pianino, krzesło czy puzderko. Każdy na pewno znajdzie tutaj coś dla siebie i podczas składania będzie się świetnie bawił. 

Moje dzieci jako pierwszą rzecz złożyły odrzutowca, bo chciały sprawdzić czy będzie dobrze latał i powiem Wam, że latał idealnie. Książka będzie na pewno fajnym pomysłem na prezent. Polecamy :-)




Tytuł: "Origami - sztuka składania papieru"
Autor: 
Florence Sakade
Okładka: miękka 
Stron: 96
Cena okładkowa: 39,99 zł.
Wydawnictwo: RM

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger