"Jeden krok przed śmiercią" Mary Burton

 


Macy Crow - agentka FBI zostaje potracona przez ciężarówkę. Cudem uchodzi z życiem, a sprawca wypadku ucieka. On silna kobieta, szybko dochodzi do siebie i wraca do pracy. Stara się o posadę w zespole profilerów. Dostaje próbne zadanie do wykonania jakim jest śledztwo w sprawie dopiero co odnalezionych zwłok zaginionej kilkanaście lat temu uczennicy. Jej partnerem zostaje miejscowy szeryf Mike Nevada. Szeryf i agentka pracowali już wcześniej razem i byli kochankami. Sprytna Macy szybko odkrywa, że sprawa odnalezionych właśnie zwłok Tobi jest połączona z seryjnymi gwałtami. Nevada i Crow muszą się spieszyć i znaleźć sprawcę zanim on znowu zaatakuje...

Powiem tak, jakoś mnie ta książka nie zachwyciła. Czegoś mi tu brakowało. Niby pomysł na fabułę dobry, ale dialogi były takie jakieś drętwe. Zabrakło mi też klimatu. Czytało się w miarę, ale momentami czekałam już końca. Na pewno książka nie jednej osobie przypadnie do gustu, ale ja spodziewałam się czegoś mocniejszego i bardziej wciągającego, szczególnie po autorce bestsellerów New York Timesa. Oczywiście to moje zdanie, myślę, że jeśli chcecie sami ocenić czy Wam przypadnie do gustu, to musicie przeczytać ją sami i wyrobić sobie swoje zdanie. Ja jakby nie recenzja, to już o niej prawie nie pamiętałam. 

Premiera 27 października :-)


Tytuł: "Jeden krok przed śmiercią"
Autor: Mary Burton
Oprawa: miękka ze skrzydełkami 
Stron: 416
Cena okładkowa: 44,90 zł
Wydawnictwo: Muza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger