"Chwyć mnie" A.L. Jackson

 


Emily jest wokalistką popularnego country - rockowego zespołu Carolina George, który to ma szansę na prestiżową nagrodę. Niestety dziewczyna zmaga się z przeszłością i jest bliska załamania nerwowego. Bolesne wspomnienie przyprawia ją o atak paniki, z którym nie może sobie poradzić. Royce jest przedstawicielem wytwórni płytowej. Oboje poznają się przypadkowo i jak się później okazuje mężczyzna ma uczestniczyć w trasie koncertowej zespołu. Od razu widać, że jest między nimi pożądanie. Pewnej nocy po męczącym koncercie i wypiciu za dużej ilości tequili dziewczyna wdaje się z nim w płomienny romans, który niestety okaże się dla obojga trudny ...

"Chwyć mnie" to drugi tom z serii "Fallind Stars". Nie wiem co ta seria ma takiego w sobie, ale jest po prostu rewelacyjna. Ta część lepsza od poprzedniej, czyta się ekspresowo. Historia jaką przedstawia nam autorka jest tajemnicza, bolesna, piękna i romantyczna. Są tu trudne tematy takie jak samotność, tajemnice, które zjadają główną bohaterkę od środka. Historia opowiedziana jest z perspektywy dwóch osób: Emily i Royca. Nie brakuje tutaj bardzo gorących scen, więc od razu piszę, że ta seria jest dla starszych czytelników. Książka idealna na jeden wieczór, bo odkładalna nie jest. Ja czekam na kolejny tom, a Wam polecam jeśli lubicie płomienne romanse :-)

Tytuł: "Chwyć mnie"
Autor: A.L. Jackson 
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Stron: 416
Cena okładkowa: 44,90 zł
Wydawnictwo: Muza

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger