"Niewinny" Harlan Coben

 


Bardzo polubiłam książki Harlana Cobena. Jak widzę kolejną nową, to już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła ją przeczytać. Fajnie, że autor ma tyle pomysłów na pisanie i każda jego opowieść jest ciekawa, wciągająca i intrygująca. 

Matt Hunter w trakcie pewnej imprezy bierze udział w bójce. Jego przeciwnik upada i uderza głową o krawężnik i umiera. Mężczyzna trafia na cztery lata do więzienia o zaostrzonym rygorze. Po drodze na zawał umiera mu ojciec i brat z powodu pękniętego tętniaka mózgu, który osierocił dwóch synów. Po wszystkich przykrych doświadczeniach los w końcu się do niego uśmiecha. Życie wraca do normy, jego kariera prawnicza się rozkręca, piękna i ukochana żona jest w ciąży. Gdy dostaje na swoją komórkę smsa ze zdjęciem, nie może uwierzyć w to co widzi. Jak się okazuje, to dopiero początek ...

Książka wielowątkowa z rozbudowaną fabułą. Bardzo ciekawą i wciągającą. Jest tu mnóstwo zwrotów akcji, sekretów i morderstw. Nie ma się tu kiedy nudzić. Wątków jest wiele i na pierwszy rzut oka wydaje nam się, że nie mają one ze sobą nic wspólnego, ale na końcu zaczynają się łączyć i tworzą spójną całość. Wszystko trochę zagmatwane, ale przez to i bardzo ciekawe. Jest to dopiero moja trzecia książka autora, ale mam wrażenie, że każda po którą sięgam jest lepsza od poprzedniej. Do tej pory wszystkie mi się podobały. 30 kwietnia na podstawie powieści "Niewinny" będzie miał premierę serial na Netfilix. Jestem go bardzo ciekawa. Polecam :-)


Tytuł: "Niewinny"
Autor: Harlan Coben
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
Stron: 416
Cena okładkowa: 39,90 zł
Wydawnictwo: Albatros

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam książki tego pisarza. To kolejna książka na mojej liście do przeczytania. Zapowiada się ciekawie👌

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chrapkę na tę książkę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Harlan Coben to znany autor, zazwyczaj trzyma dobry poziom, chociaż czasami się powtarza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej książki autora jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze zastanawiam się nad tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje i się, że ciekawa to książka, ale jeszcze jej nie czytałem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger