Ślimaczki z ciasta francuskiego idealna przekąska na imprezę i nie tylko

 


Dzień dobry :-) Ślimaczki z ciasta francuskiego są idealną przekąską na imprezę i nie tylko. Ja czasem robię domownikom, bo je bardzo lubią. Na blogu przepisów na takie ślimaczki jest trochę, tym razem wersja z serkiem, cebulką czerwoną, papryką czerwoną, natką pietruszki i mozzarellą. Wyszły bardzo smaczne i robi się je szybko. Polecam i miłego poniedziałku Wam życzę :-)

Składniki:
  • 1 płat ciasta francuskiego
  • serek kremowy typu almette
  • mała cebula czerwona
  • 1/2 czerwonej papryki
  • natka pietruszki
  • starta mozzarella

1. Ciasto francuskie rozwijamy i smarujemy serkiem zostawiając (szersza część) po obu stronach około 1 - 2 cm ciasta.
2. Następnie na serek dajemy drobno pokrojoną cebulkę, paprykę, natkę pietruszki. Całość posypujemy startą mozzarellą.
3. Teraz zaczynając od szerszego boku zwijamy tak jak roladę (tylko w miarę ciasno). Ostrym nożem kroimy około 1 - 1,5 cm kawałki.
4. Piekarnik nagrzewamy do 200 stopni (termoobieg), blaszkę wykładamy papierem i układamy nasze ślimaczki zachowując odstępy. 
5. Ślimaczki pieczemy około 10 - 12 minut do zrumienienia się. Przekładamy na kratkę i studzimy. Smacznego :-)




20 komentarzy:

  1. Wyszło pysznie. Naprawdę super przepis. Będzie gościł często na moim stole. Poszukam innych ciekawych przepisów na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ślimaczki, ja robię podobne, np. ze szpinakiem i serem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O to cos dla mnie, coś mi kiedyś kuzynka mówiła takich ślimaczkach. Koniecznie muszę sobie zapisać i wypróbować, zrobić, bo wszystkie składniki bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają pysznie. To super przekąska na domówkę (ach... jak ja tęsknię za domówkami :P )

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy pomysł na majówkowy wypad za miasto;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowy :) napewno Twój przepis wykorzystam . W dodatku ładnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie ślimaczki, mogę je jeść i jeść;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie ślimaczki :) ja przeważnie robię je z stosem pomidorowym ale muszę spróbować takiej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kształt ślimaków z ciasta francuskiego wygląda atrakcyjnie i pysznie. Odpowiednie danie dla przyjaciół na kawę lub herbatę.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pychotka :) Mam wielką słabość do ciasta francuskiego w każdej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, rzeczywiście świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale te ślimaczki kuszą nadzieniem😊Wyglądają i smakują pewnie niebiańsko, dziękuję za przepis🌞

    OdpowiedzUsuń
  13. Często robię takie ślimaczki, nawet bez okazji :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW, they look appetizing. thank you for the recipe.

    brazilian human hair wigs

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj dawno nie jadłam takich ślimaczków zawijasków. Czas kupić ciasto francuskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepychota, ja ze swojej strony mogę polecić różyczki z ciasta francuskiego, salami i sera :D Pięknie wyglądają a jeszcze lepiej smakują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger