Mini babeczki z masą krówkową idealne do koszyczka

 


Dzień dobry :-) Święta już niedługo, zleci ten czas szybciutko. Ja mam dla Was bardzo fajne i smakowite mini babeczki z kajmakiem. Użyłam masy korówkowej o smaku adwocata Helio Jak nie zostaną zjedzone, to będą idealne do koszyczka. U mnie zniknęły szybciutko, będę robić kolejne. Syn tylko chodził i mówił "jakie one pyszne". Polecam i miłego piątku Wam życzę :-)

Składniki na 12 babeczek:
  • 160 g mąki pszennej
  • 150 g masy krówkowej u mnie adwocat Helio
  • 3 jajka M
  • 70 ml oleju
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia

1. Jajka wbić do misy miksera i na najwyższych obrotach ubijać na puszystą masę (tak około 6 - 8 minut).
2. Do masy jajecznej dodać masę krówkową, zmiksować, następnie dodać olej i mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia. Miksować na najniższych obrotach miksera do połączenia się składników.
3. Napełniamy masą formę na babeczki do wysokości około 3/4 (ja dawałam tak ciut więcej niż połowa).
4. Pieczemy w 180 stopniach około 10 - 15 minut do tzw. "suchego patyczka". Po upieczeniu studzimy i posypujemy cukrem pudrem. Smacznego :-)









13 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger