"Klub przyjaciół nie do pary" Catherine Wilkins

 


Erin i Grace nie przepadają za sobą. Obie to całkowite przeciwieństwa. Grace bardzo dba o swój wizerunek i lubi być duszą towarzystwa. Natomiast Erin trzyma się na uboczu, moda jej nie interesuje. Te dwie nastolatki coś jednak łączy. Obie lubią pewną angielską pisarkę i uwielbiają książki. Czy miłość do książek sprawi, że dziewczyny będą w stanie się zaprzyjaźnić i zapomnieć o tym co ich dzieli? 

"Klub przyjaciół nie do pary" to świetna książka dla nastolatek. Porusza wiele tematów z którymi borykają się współczesne nastolatki. Problemy w szkole, wykluczenie, dojrzewanie, pierwsze zauroczenia, akceptacja siebie i przede wszystkim skomplikowane relacje z rówieśnikami. Wszechobecny internet, oraz wszystko co z nim związane. Autorka w bardzo prosty i przyjemny sposób przybliża nam te tematy. Mamy tutaj narrację prowadzoną z perspektywy Erin i Grace, więc możemy poznać zdanie obu dziewczyn. Ja mam w domu nastolatka, ale czytając tą książkę stwierdzam, że chłopacy mają podobne problemy do dziewczyn. Też ciągłe utarczki z rówieśnikami, wykluczenie, zauroczenia itd. Nie wspomnę już o internecie, przez który niestety większość tych problemów się bierze. Książka bardzo ciekawa, lekko napisana i w fajny sposób pokazująca współczesny świat nastolatków. 


Tytuł: "Klub przyjaciół nie do pary"
Autor:  Catherine Wilkins
Okładka: miękka 
Stron: 240
Cena okładkowa: 29,99 zł
Wydawnictwo: Wilga 

3 komentarze:

  1. Ja już czasy nastoletnie mam za sobą wiec raczej się noe skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem warto sięgnąć też po książkę dla młodszych czytelników, bo i z takich można sporo wynieść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytałam tylko "Mój wielki sukces i inne porażki" też fajna książka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger