Spaghetti z kurkami - pyszne



Dzień dobry :-) Uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam makaron z kurkami.Tym razem podpatrzyłam na blogu Madame Edith, że można oprócz śmietanki dodać do takiego dania serek mascarpone. Powiem Wam, że naprawdę robi on robotę. Danie jest kremowe i naprawdę pyszne. Jeśli lubicie to polecam. Jest szybkie, tanie i naprawdę smaczne :-) Miłego dnia :-)

Składniki na 4 porcje:

  • 200 - 300 g kurek
  • około 350 g makaronu spaghetti
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki oliwy
  • 2 łyżki serka mascarpone
  • 130 g śmietanki 30%
  • natka pietruszki lub młoda cebulka
  • ser grana padano
  • sól
  • pieprz


1. Makaron gotujemy według przepisu na opakowaniu. Kurki delikatnie myjemy, jeśli mamy większe to kroimy na mniejsze kawałki.
2. Na patelni rozgrzewamy dwie łyżki oliwy, cebulę obieramy, kroimy w drobną kostkę i wrzucamy na patelnię. Jak się nam zeszkli wrzucamy kurki. 
3. Kurki smażymy około 5-7 minut jak puszczą sok. Dodajemy czosnek przepuszczony przez praskę.
4. Teraz dodajemy serek mascarpone, jak się nam roztopi dodajemy śmietankę. Mieszamy. 
5. Smażymy około 5 minut. Wyłączamy gaz.
6. Dodajemy makaron, natkę lub cebulkę, doprawiamy solą i pieprzem. Mieszamy. 
7. Przekładamy na talerze i posypujemy startym serem grana padano. Smacznego :-)





14 komentarzy:

  1. makaron wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spaghetti mieliśmy akurat wczoraj na obiadek, wersja pod syna 😉a do mnie przemawia Twoja wersja z kurkami 😍Pyszna, prosta i szybka, same plusy🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kurkami jeszcze nie jadłam spaghetiti, na pewno jest bardzo pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem makaroniara i uwielbiam makarony w każdej postaci :) z kurkami chętnie bym zjadła

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam. Uwielbiam spagetti i kurki. Te ostatnie najbardziej na masełku

    OdpowiedzUsuń
  6. akurat wszystko co z grzybami to nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi być pyszne :). Zresztą ja akurat uwielbiam grzyby w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oh tym razem nie skosztuję, nienawidzę kurek haha
    Ale zawsze mogę ugotować takie moim rodzicom lub chłopakowi, oni kochają wszystko z grzybami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. "Chodzą" za mną ostatnio te kurki,a jak jestem w sklepie zapominam je kupić ;) Muszę wypróbować Twój przepis!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda wyśmienicie, muszę zakupić kurki. Bardzo lubię takie połączenie smaków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, taki makaron to świetny pomysł na rodzinny obiad :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger