"Zagubieni" Natasza Socha



Sonia i Mati spotykają się w bardzo nietypowym momencie. Oboje chcą popełnić samobójstwo. Spotykają się na moście i zaczynają się kłócić, które z nich pierwsze ma skoczyć. Po całonocnej rozmowie, nadal nie są w stanie zdecydować, które z nich ma być pierwsze, bo żadne nie chce być tym drugim. W końcu dochodzą do wniosku, że odroczą swoje plany samobójcze i dadzą sobie miesiąc, żeby sprawdzić czy uda im ułożyć swoje życie, tym razem już razem ...

Książka o trudnej tematyce, ale bardzo fajnie się ją czytało. Życie bohaterów do tej pory nie było łatwe. Historia przedstawiona przez autorkę daje do myślenia. Pokazuje, że nic z naszego planowania, życie pisze swoje scenariusze i powinniśmy się cieszyć każdą chwilą, małymi rzeczami, każdym dniem, życiem jakie mamy. Bardzo lubię książki autorki, za te przesłania właśnie, za chwile zastanowienia, za życiowe tematy. Polecam, warto :-)



Tytuł: "Zagubieni"
Autor: Natasza Socha
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 304
Cena okładkowa: 39,90 zł.
Wydawnictwo: Edipresse Książki

9 komentarzy:

  1. Widzę, że to Książka warta przeczytania 😊 Nie czytałam jeszcze nic tej autorki.😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę czytasz naprawdę trudne, psychologiczne książki :D to chyba Twój konik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo bardzo piękna wydaje się ta historia, że dwóch luzi którzy chcieli zze sobą skonczyc, zaczynają RAZEM nowe życie ;')

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem przekonana po tym opisie, strasznie dla mnie naciąganie brzmi historia łącząca nieudaną próbę samobójczą i wątek miłosny
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka bardzo mnie zaciekawiła. Skojarzyła mi się z filmem ,, Nauka spadania".Tu na dachu wieżowca spotyka się grupa niedoszłych samobójców.Film ciekawy, świetna obsada. Rozejrzę się za książką zapowiada się dobrą lektura na letnie wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że ta historia by mnie wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie przepadam za tego typu książkami, wolę zdecydowanie mroczniejsze klimaty :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam. Książka jest po prostu świetna. Natasza Socha to jedyna polska pisarka obyczajowa, którą czytam z prawdziwą przyjemnością...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej autorki, ale po opisie, wątpie by książka mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger