"W głębi lasu" Harlan Coben



Na podstawie książki "W głębi lasu" powstał serial z Grzegorzem Damięckim i Agnieszką Grochowską, a Wydawnictwo Albatros odświeżyło nam historię, która wydarzyła się w lesie. 

Las i wakacyjny obóz nastolatków na łonie natury. Zamordowane zostaje cztery osoby, ale odnaleziono ciała tylko dwóch. Morderca zostaje złapany i odbywa karę w więzieniu. Jedną z zaginionych osób jest siostra Paula Copelanda, który był na tym obozie opiekunem, a z zaginięciem siostry nie może się pogodzić. Teraz jako prokurator walczy z przestępcami. Sprawa jednak powraca gdy w Nowym Jorku w zastrzelonym mężczyźnie rozpoznaje drugą z zaginionych ofiar Gila Pereza. Pojawia się coraz więcej pytań. Paul rozpoczyna własne śledztwo. Czy odkryje on prawdę? Czy jego siostra żyje?

12 czerwca na Netfilix premiera serialu nakręconego na podstawie książki. Co do książki właśnie, to jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością autora i bardzo udane. Słyszałam o jego twórczości wiele dobrego i na pewno sięgnę po poprzednie książki. W tej jest tajemnica, intryga, cała historia jest zagmatwana i mroczna. Bardzo dobrze skonstruowana fabuła, która trzyma w napięciu do samiutkiego końca. Bohaterowie wyraziści z wadami, nie przekoloryzowani. Cały czas coś się tutaj dzieje, tak jak lubię. Świetna książka, przy której na pewno nie będziecie się nudzić i która wciągnie bez reszty. Bardzo ciekawa jestem serialu :-) Polecam :-)


Tytuł: "W głębi lasu"
Autor: Harlan Coben
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Stron: 432
Cena okładkowa: 39,90 zł.
Wydawnictwo: Albatros

9 komentarzy:

  1. Autor jest zawsze w formie. Można sięgać po książki w ciemno

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię książki tego autora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycja dla mnie, lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Póki co ja też przeczytałam tylko jedną książkę tego autora. Była ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie ta książka zbytnio do siebie nie przekonała :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się- Coben to prawdziwy mistrz :) Chętnie najpierw przeczytam książkę, a dopiero później obejrzę film :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno przeczytam mam już na liście :D


    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem zarówno książki jak i serialu 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger