"Jestem przy Tobie"



Główni bohaterowie książki to Miś i Wiewiórka. Są prawdziwymi przyjaciółmi, cały czas spędzają razem. Przychodzi moment, że muszą na chwilę od siebie odpocząć. Wiewiórce brakuje przestrzeni i postanawia chwilę pobyć sama. Ta chwila nie trwa jednak długo, bo nagle stwierdza, że brakuje jej misia. Pakuje się i czym prędzej do niego wraca...

"Gdy coś sobie nucisz,
lub idziesz gdzieś sobie, 
cokolwiek porabiasz - 
ja jestem przy Tobie!

I choć Cię to peszy, 
to wyznam...
No cóż...
... że bardzo Cię Kocham!
No kocham - I już !




Za każdym razem kiedy czytamy tą książeczkę z córką mam uśmiech na twarzy, nawet jak piszę tę recenzję. Ta książeczka jest po prostu urocza. Pokazuje jak ważna jest przyjaźń i jak każdy z nas przyjaźni potrzebuje. Ważne jest też, żeby była ona zdrowa, żebyśmy umieli zachować przestrzeń dla każdego z nas, nie przytłaczali innych. Książeczka pięknie zilustrowana, uśmiech pojawia się na widok misia i wiewiórki. Cała historia z humorem i ważnym przesłaniem. Polecamy bardzo :-)



Tytuł: "Jestem przy Tobie"
Autor: Smriti Halls, Steve Small
Okładka: twarda
Stron: 40
Cena okładkowa: 29,90 zł.
Wydawnictwo: Zielona Sowa

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger