"To moja bajka... Strażak, Baletnica"





Dzień dobry :-) Dziś mam dla Was recenzję książeczek z serii "To moja bajka..." Tym razem troszkę dla młodszych dzieci. 
Nasze dziecko może w tych historiach odgrywać główną rolę i wcielić się w Baletnicę lub dzielnego Strażaka :-)


"Baletnica" bardzo lubi tańczyć, robi wysokie skoki i obroty. Nosi też piękne stroje. Razem z koleżankami ćwiczy układy taneczne. Ma też swoje ulubione baletki :-)


"Strażak" to odpowiedzialny zawód. Musi być odważny, nie bać się niczego. Gasi pożary, jeździ wozem strażackim i nosi żółty kask :-)



"To moja bajka..." to książeczki w twardej oprawie, z kartonowymi stronami. Pięknie wydany z bardzo ładnymi ilustracjami. 
W książeczce mamy miejsce na wpisanie imienia naszego dziecka, które odgrywa tutaj główną rolę. Tekstu jest mało, jest prosty i łatwo przyswajalny. 
Książeczki są super pomysłem na prezent, każde dziecko będzie zadowolone i chętnie zostanie strażakiem lub baletnicą w tym przypadku :-) Polecamy, są idealne dla dzieci 2+



Tytuł: "To moja bajka"
Autor: praca zbiorowa
Okładka: twarda
Stron: 12
Cena okładkowa: 29,99 zł.
Wydawnictwo: Wilga 


4 komentarze:

  1. Great post!Thank you for sharing this with us!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  2. These books look very interesting. I'm sure that children would like them.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/05/decleor-aromessence-rose-dorient.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne maja ilustracje te książeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny, jest mi bardzo miło :)

Copyright © 2016 kruche babeczki , Blogger